قالیباف بر اصلاح قانون انتخابات شوراها تاکید کرد

به گزارش رکنا ، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در آیین افتتاح پروژه های عمرانی استان قم که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد،گفت:هفته با شکوه و عزیز بسیج را به همه و به ویژه خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان تبریک می گویم، امروز بسیجیان می‌بینیم که در عرضه سلامت در میدان هستند و در کنار همه پزشکان و پرستاران انصافاً ایثارگرانه و شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه پروژه های مهمی امروز در قم افتتاح شد، ادامه داد:با 15 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی که افتتاح شد بیست متر به سرانه فضای سبز این استان اضافه کرد. در شرایط آلودگی صوتی و آلودگی هوا ایجاد 20 متر فضای سبز کار بزرگی است.

نماینده قم در مجلس با تاکید براینکه در سال های گذشته، به اهمیت شهرداری ها و دهیاری ها کمتر توجه کرده‌ایم، افزود: باید در قوه مقننه و مجریه با یکدیگر دست به دست هم دهیم و نظام اداری کشور را اصلاح کنیم برخی امور را به شهرداری‌ها واگذار کنیم تا مردم بیشتر در رفاه باشند شهرداری می تواند برخی چالش ها را سر و سامان دهند.

رئیس مجلس خطاب به مردم و دهیاران و شهرداران سراسر کشور، گفت: از اولویت های مجلس که با طرح‌های در مسیر تحول و نقش‌آفرینی بیشتر شهرداری ها و دهیاری ها گام بردارد. چالش هایی در شهرداری ها وجود دارد که به آنها باید توجه شود که یکی از آنها کمبود درآمد پایدار برای شهرداری هاست که مانع تلاش و کار آنهاست در برنامه هفتم این موضوع درآمد پایدار برای شهرداری ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

قالیباف با تاکید بر اصلاح قانون انتخابات شوراها، اظهارداشت:باید خروجی این انتخابات به پیگیری دقیق در شوراها منجر شود.

وی با بیان اینکه کشور در دو فشار جدی قرار گرفته که تحریم و کرونا است، گفت: باید این مطلب را بیان کنیم که مردم ما نجیبانه در مقابل این فشارها مقاومت کردند و تحمل کردند و طرح ترامپ را که فشار حداکثری بود را با شکست مواجه کردند و خوشحالم که میبینیم که دیگر او در مستند قدرت نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 630236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟