کاربرد ادبیات نامناسب منجر به اصلاح امور نمی شود

به گزارش رکنا ، اسماعیل حسین زهی با اشاره به کاربرد ادبیات نامناسب از سوی برخی از نمایندگان نسبت به مسئولان دولتی، بیان کرد: همه ما در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و هر یک از ما نظام جمهوری اسلامی را قبول داریم. هر کسی که مسئولیتی بر دوش دارد قابل احترام است و نباید حرمت اورا بشکنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: همه از وضعیت کشور خبر دارند و به کار بردن ادبیات نامناسب و توهین به سایر مسئولان در نهایت تغییری در وضعیت ایجاد نمی کند. مجلس وظیفه نظارتی را بر عهده دارد اما باید در این مسیر از ابزارهای قانونی خود استفاده کند.

نماینده مردم خاش در مجلس تصریح کرد: مجلس باید با تعامل با سایر بخش ها در جهت اصلاح امور حرکت کند. هر فردی که به عنوان مسئول جایگاهی دارد نظام اورا پذیرفته و از چارچوب های نظارتی عبور کرده است. ما اجازه نداریم با ادبیات نامناسب فردی را تخریب کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: طرح سوال، استیضاح و تحقیق همگی ابزارهای نظارتی مجلس است و نظارت نیز باید در چارچوب قانون دنبال شود. کاربرد ادبیات نامناسب جز فراهم کردن فرصتی برای دشمنان و سوءاستفاده رسانه های بیگانه نتیجه ای به دنبال نخواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟