عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت به امت اسلامی و آرمان فلسطین است

به گزارش رکنا ، در ابتدای این دیدار، قاضی زاده هاشمی با اشاره به تحولات منطقه در خصوص عادی سازی روابط پیدا و پنهان بعضی از حکام کشورهای عربی گفت: بعضی از حکام کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با اسرائیل شتاب دارند و این رفتار آنها به نحوی خیانت به امت اسلامی و آرمان فلسطین است.

وی در ادامه با تشریح دشمنی مستمر رژیم اشغالگر قدس با کشورهای عربی و مسلمان منطقه، تصریح کرد: با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی صلح و ثبات به منطقه باز نخواهد گشت، بلکه آزمندی و مسلمان کشی این غده سرطانی در منطقه افزایش خواهد یافت.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، رفتار مردم، مجلس و دولت ایران در رابطه با مسئله فلسطین را سیاسی ندانست و تأکید کرد: دلیل حمایت ما از موضوع فلسطین مسئله دینی و اعتدال است.

سنت خدا حمایت از مظلوم است

وی همچنین تصریح کرد: سنت خدا حمایت از مظلوم است و ملت، مجلس و رهبری جمهوری اسلامی ایران، حمایت از مردم و آرمان فلسطین را سرلوحه قرار داده اند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعتقادات اسلامی، حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین را مبنا قرار داده و مرکزیت قانونی دینی برای ما اسلام و موضوع و مسئله اصلی فلسطین است.

قاضی زاده هاشمی، سیاست جمهوری اسلامی ایران در منطقه را تقویت تعاملات دوستانه با کشورهای اسلامی بر شمرد و گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران توسعه و گسترش همه جانبه همکاری های برادرانه با کشورهای اسلامی است و مجلس شورای اسلامی در همین راستا در قالب گروه‌های دوستی - پارلمانی به دنبال تقویت مراودات پارلمانی با کشورهای اسلامی است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، در پایان این دیدار، با تاکید بر تبعات ناشی از عادی سازی روابط ابوظبی با رژیم اشغالگر قدس، اظهار داشت: نص صریح دستورات دینی و قرآنی روابط با دشمنان را منع کرده است و تلاش مناسباتی امارات، مخالفت با اسلام و تعالیم اسلامی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟