ارتباطی بین نماینده سابق مجلس با شهردار اسبق تهران مطرح نشده است

به گزارش رکنا ، سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به فضاسازی‌های انجام شده در شبکه‌های اجتماعی در مورد پرونده اتهامی یکی از نمایندگان سابق مجلس و مرتبط دانستن آن با شهردار اسبق تهران توضیحاتی ارائه کرد.

غلامحسین اسماعیلی اظهارکرد: همانگونه که در نشست خبری روز گذشته – سه شنبه - اعلام شد، این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد و بر اساس بررسی‌ها و تحقیقاتی که از ناحیه بازپرس مربوطه انجام شده تا کنون هیچ اظهار و اعترافی دایر بر ارتباط بین متهمین و موضوع اتهامی پرونده با مدیریت وقت شهرداری مطرح نشده است.

اسماعیلی افزود: هر گونه گمانه زنی و نسبت دادن اتهام به اشخاص بدون دلیل و قبل از احراز توسط مراجع قضائی اقدام غیر اخلاقی و غیر قانونی است.

گفتنی است ، سخنگوی قوه قضاییه روز گذشته در نشست خبری با خبرنگاران داخلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «چند ماه است که آقای میرسلیم ادعایی را مطرح کرده است مبنی بر اینکه رئیس کمیسیون عمران وقت مجلس دهم از شهرداری تهران ۶۵ میلیارد تومان رشوه گرفته ، چرا قوه قضاییه در این باره اقدام فوری نمی کند»، گفت: گزارشی به قوه قضاییه واصل شد و در حال بررسی این ادعا هستیم و رسیدگی‌ها آغاز شده است.

اسماعیلی ادامه داد: یکی از نمایندگان پیشین مجلس بازداشت شده اما این آغاز کار است و هنوز ماهیت موضوع و جزئیات آن روشن نشده و نمی شود بدون جمع بندی، اطلاع رسانی کرد.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: مطمئن باشید در رسیدگی‌ها، آنچه از تخلفات به دستمان برسد رسیدگی خواهیم کرد و حتما مورد رسیدگی قرار می گیرد و رئیس قوه قضاییه هم اعلام کرده اند پرونده زیر میز نداریم و همه پرونده‌ها روی میز است.

وی افزود: نتیجه پرونده نیازمند رسیدگی‌های قضایی است و نتیجه آن به سمع مردم خواهد رسید. موضوعی که هنوز رسیدگی نشده است، به جای پرداختن در رسانه باید با اعتماد به دستگاه قضایی رسیدگی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟