جلوگیری از فساد در توزیع قیر رایگان

به گزارش رکنا، حسین رئیسی نماینده مردم میناب با اشاره به تصویب کلیات طرح تخصیص قیر رایگان به پروژه‌های عمرانی گفت: سابقه کار در این حوزه نشان داده که تخصیص قیر رایگان به پروژه‌ها باعث پیشرفت‌های محسوسی به ویژه در پروژه‌های عمرانی روستایی شده است.

وی افزود: من منکر فساد در تخصیص قیر رایگان و حتی در اجرای قوانین دیگر نمی‌شوم اما نباید به بهانه فساد قانون را متوقف کرد و مانع اجرای آن شد بلکه باید دستگاه‌های نظارتی کار خود را به درستی انجام دهند و جلوی رانت و فساد بایستند.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید با دقت و نظارت جلوی رانت و فساد ایستاد تا قانون هر چه بهتر اجرا شود و نباید صورت مسئله را پاک کرد و نگذاشت قانون اجرا شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: دهیاری‌ها در مورد پروژه‌های عمرانی روستایی هزینه‌هایی را برای زیرسازی پروژه‌ها داشته‌اند و باید هر چه زودتر قیر رایگان برای کمک به پیشرفت این پروژه‌ها تخصیص یابد.

وی در پایان گفت: اگر این قیرها به موقع به پروژه‌های عمرانی تخصیص نیابد باعث خسارت به پروژه‌ها می‌شود و هزینه‌های که بابت زیرسازی پروژه‌های روستایی توسط دهیاری‌ها صرف شده بی‌ثمر خواهد شد و باید بخش روستایی مجدد این هزینه‌ها را برای زیرسازی پروژه‌ها بپردازد.

هفته گذشته مجلس کلیات طرحی را به تصویب رساند که بر اساس آن یک میلیون قیر برای پیشرفت‌ پروژه‌های عمرانی تخصیص می‌یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟