انتقاد از بی‌نظمی در جریان رسیدگی به تشکیل کمیسیون ویژه جهش تولید

به گزارش رکنا، احد آزادی‌خواه در جریان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۶ و ۲۰ آیین‌نامه داخلی مجلس، بیان کرد: امروز موضوع مهمی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد و مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار می‌تواند تصمیم مهمی اتخاذ کند. بنده تذکرم خطاب به هیات رییسه است.

وی در ادامه اظهار کرد: در آستانه تصمیم‌گیری درباره‌ی تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و بهبود فضای کسب و کار شاهد بی‌نظمی در جلسه مجلس شورای اسلامی هستیم. تشکیل این کمیسیون می‌تواند تا چهار سال مجلس را در حوزه تولید ملی و بهبود فضای کسب و کار و قانون‌گذاری و نظارت در این حوزه سوق دهد تا بتواند تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیات رییسه وظیفه دارد تا نظم جلسه را برقرار کند هنوز برخی از نمایندگان به دنبال دستور قبل که کمی التهاب در جلسه ایجاد کرده است مشغول هستند. هیات رییسه باید نظم جلسه را مدیریت کند و همکاران هنوز در حال و هوای دستور قبل بوده و صحبت‌های آقای زارع در خصوص تشکیل این کمیسیون را با دقت نشنیده‌اند نباید اجازه داد تا در حق این دستور جفا شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟