نمایندگان، ظریف را دروغگو خواندند/ ظریف: من شجاع هستم نه دروغگو!

به گزارش رکنا ، محمد جواد ظریف امروز - یکشنبه - در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: از آنجا که اولین بار است که در مجلس حضور می‌یابم، ابتدا به اعضای محترم و هیئت رئیسه تبریک عرض می‌کنم و برای همه دوستان از خداوند متعال توفیق خدمت به مردم ایران را مسالت می‌کنم.

وزیر امور خارجه با تاکید بر لزوم انسجام درونی در کشور گفت: سیاست خارجی حوزه دعوای جناحی و گروهی نیست و سیاست‌های کلی نظام در حوزه سیاست خارجی را ایشان تعیین می‌کنند. وی خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است، شرایط سیال گذار بین المللی است که پایانی هم برای آن متصور نیست، مهم‌ترین نکته در این شرایط فهم دقیق و عدم اشتباه است هر کس که در شرایط گذار در تاریخ اشتباه کرده دچار مشکلات اساسی شده و برخی حکومت‌ها به پایان رسیده‌اند.

در هنگام سخنرانی ظریف تعدادی از نمایندگان اجازه صحبت به وزیرخارجه را نمی دادند.

برخی نمایندگان مجلس ، ظریف را دروغگو نامیدند

در پی این اقدام نمایندگان مجلس ، ظریف قصد ترک جلسه علنی را داشت.

ظریف : توهین ها را به جان می خرم.

من بیجا می کنم به نمایندگان توهین کنم شما به من دروغگو خواندید در صورتی که مقام معظم رهبری مرا شجاع خواند.

ما آمدیم اینجا با هم آینده کشور را بهتر کنیم، رهبر انقلاب فرمودند که شما هم اگر گزارش‌های ملاقات‌های ظریف را می خوانید شما هم او را مثل من شجاع عاقل و انقلابی می‌دانستید.

من هیچ گاه مسائل داخلی را به خارج نبردم

هرچه من گفتم، رهبر انقلاب شنیدند، اگر دروغ گفتم ایشان شنیدند، گفتند ظریف صادق است، اگر راست گفتم ایشان شنیدند و گفتند شجاع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟