225 نماینده از رییس قوه قضاییه قدردانی کردند

به گزارش رکنا ، علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز- چهارشنبه- بیانیه ۲۲۵ نفر از نمایندگان در تقدیر از رئیس قوه قضائیه را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: انتشار گزارش مالی سال ۱۳۹۸ حساب های قوه قضائیه که جزء وعده های رئیس قوه قضائیه بود، یکی دیگر از گام های ارزشمند و تحولی در دوره ریاست آیت الله رئیسی است. شفافیت و کارآمد دو بال اساسی حرکت رو به جلو در دستگاه ها و عامل جلب اعتماد عمومی است.

نمایندگان در این بیانیه افزودند: رئیس محترم قوه قضائیه در ۱۵ ماه که از مسئولیت ایشان می گذرد، با تقویت این دو عنصر اساسی، اعتماد عمومی به دستگاه قضایی و فراتر از آن سرمایه اجتماعی نظام را ارتقا داده است. این الگوی فعال و تحولی خنثی کننده مغزافزار توطئه های دشمنان یعنی ایجاد ناامیدی و بی اعتماد کردن مردم به نظام اسلامی است و باید در بخش های دیگر نظام اسلامی نیز همین رویکرد در پیش گرفته شود.

وظیفه شفافیتی مسئولان

در این بیانیه آمده است: ضمن تشکر از رئیس قوه قضائیه امضا کنندگان این نامه به نمایندگی از مردم انتظار دارند سایر مسئولان نیز به وظیفه شفافیتی خود عمل کنند، از جمله سوال های مردم نحوه هزینه کرد و بودجه عظیم و غیرشفاف شرکت های دولتی است که در مجلس جدید به صورت جدی پیگیر این موارد خواهیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 575483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟