نماینده قم خواستار شد / شفاف‌سازی ساخت یک مدرسه علمیه

به گزارش رکنا ، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در یک توییت با بیان این‌که در دوران ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی بر قوه قضاییه مدرسه علمیه ولی‌عصر در قم بازسازی شد، خواستار انتشار ریزهزینه های ساخت این مدرسه شده است.

امیرآبادی پیش‌تر هم در برنامه تلویزیونی در شبکه مجازی به نام «به‌وقت قم»، در پاسخ به سوال مجری که از وی پرسید: نقد شما به ساخت این مدرسه چیست؟ پاسخ داد: اگر نماینده مجلس برای اظهارنظر در امور کشور آزاد است،‌ چرا باید در مساله ساخت و ساخت رییس قوه قضاییه در شهر قم نتواند نظر دهد؟ با وجود این‌که این مدرسه علمیه تخلف ساختمانی دارد.

تخلف ساختمانی

وی افزود: همچنین مجموعه‌ای که پشت کوه خضر ساخته می‌شود، تخلف ساختمانی دارد، چرا نباید بگوییم؟ ما نگوییم دشمن می‌گوید؛ باید بگوییم تا اصلاح شود. البته این موارد را قبلا به افرادی که لازم بوده گفته‌ام، وقتی توجه نمی‌شود حتما جایی مطرح می‌کنم تا توجه شود.

امیرآبادی گفت: شفاف به مردم بگویند منابع مالی این ساختمان از کجا تامین شده است،‌ چطور است که از من نماینده مجلس بارها می‌پرسند که دارایی و سرمایه شما چه میزان است و صدها شایعه برای من درست می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟