نشست غیرعلنی مجلس برای بررسی مسائل امنیتی

به گزارش رکنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی سه شنبه هفته آینده(20 خرداد) نشست غیرعلنی برای بررسی مسائل امنیتی کشور خواهند داشت.

همچنین بناست تا در جلسه علنی روز یکشنبه 18 خردادماه مجلس، ادامه رسیدگی به مسائل اقتصادی کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

در نشست روز یکشنبه بناست تعداد دیگری از تیم اقتصادی دولت در جلسه مجلس حضور پیدا کنند.

هفته آینده تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مجلس/ بررسی اولویت‌های کشور در کمیسیون‌های پارلمان

محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسات اخیر این هیئت درباره اولویت بندی حوزه‌های کاری مجلس یازدهم بحث و تبادل نظر شده است، گفت: قرار بر این شده پس از تشکیل کمیسیون‌های مجلس درباره این اولویت‌بندی‌ها به جمع بندی نهایی برسیم.

وی با بیان اینکه پس از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مجلس با روسای آنها جلساتی را خواهیم داشت، ادامه داد: البته اولویت‌های از سوی هیئت رئیسه مجلس تعیین شده است که باید در کمیسیون‌های تخصصی این موارد بحث و تبادل نظر شود.

نماینده تبریز در مجلس با تاکید براینکه مهم‌ترین اولویت‌های مجلس یازدهم بحث‌های اقتصادی است، اضافه کرد: کمک به اقشار کم درآمد، اشتغال‌زایی و معیشت مردم از جمله مواردی است که در مجلس یازدهم به دنبال آنها خواهیم بود و قطعا طرح و برنامه‌ای نیز برای آن خواهیم داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اعلام اینکه هفته آینده عملاً کمیسیون‌های تخصصی پارلمان تشکیل خواهد شد، عنوان کرد: فرم‌های عضویت در کمیسیون‌ها بین نمایندگان توزیع شده است و تقریبا تمام نمایندگان کمیسیون‌های پیشنهادی خود را اعلام کرده اند و پس از تشکیل کمیسیون‌ها هیئت‌رئیسه قوه مقننه اولویت‌های که در این کمیسیون‌ها باید بررسی شود را اعلام خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟