خروج نمایندگان مجلس از قرنطینه خانگی پس از شکست کرونا

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش پس از ابتلا به ویروس کرونا اظهار داشت: الحمدالله نسبت به روزهای پیشین حال و احوال جسمانی بهتری دارم.

وی افزود: بعد از آنکه به توصیه پزشکان و پس از ابتلای به ویروس کرونا چند روزی را در قرنطینه خانگی بودم اما با معاینات صورت گرفته و نظر مساعد پزشکان ان‌شا‌الله فردا شنبه 30 فروردین از قرنطینه خانگی خارج خواهم شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: از هفته آتی در جلسات و نشست‌های مجلس شرکت خواهم کرد و می‌‌توانم به وظایف نمایندگی مردم بپردازم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سالک چندی پیش با انتشار ویدئویی از خود اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده و بنا به توصیه پزشکان مجبور به حضور در قرنطینه خانگی است.

 

نماینده نجف آباد در مجلس، کرونا را شکست داد

 

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: به مدد الهی توانستم کرونا را شکست دهم.

وی با بیان اینکه هم اکنون از قرنطینه خارج شده است افزود: می‌تواند در جلسات و دیدارهای عمومی شرکت کند و پزشکان به وی اعلام کرده‌‌اند که منعی برای حضور بین مردم ندارند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در جلسات علنی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آتی (2 و 3 اردیبهشت) شرکت خواهد کرد.

ابوترابی چندی پیش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از ابتلایش به ویروس کرونا و قرنطینه خبر داده بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟