اهدای بخشی از حقوق نمایندگان مجلس به نیازمندان

به گزارش رکنا، سخنگوی «کمیسیون فرهنگیَ» مجلس شورای اسلامی از نامه به رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اختصاص بخشی از حقوق نمایندگان برای کمک به نیازمندان در شرایط شیوع ویروس کرونا خبر داد.
وی تاکید کرد: در این نامه ذکر شده که نمایندگان می‌تواند به اختیار از یک الی ۳۰ روز از حقوقشان را برای کمک به نیازمندان اهدا کنند.

این نماینده مجلس بیان داشت: پس از اینکه امضای این نامه به پایان رسید ما این نامه را به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواهیم داد تا از طریق هیئت رئیسه این نامه به دست معاونت اداری مالی مجلس رسیده و موارد کسر حقوق اعمال شود.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه بیان داشت: این اقدام به نوعی در راستای لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری درباره کمک‌های مومنانه به مردم، مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش میزان، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت ولادت حضرت امام زمان (عج) به رزمایش سراسری کمک مؤمنانه اشاره کردند و فرمودند: عدّه‌ای هستند که در این شرایط و در این اوضاع حقیقتاً زندگی‌شان بسختی قابل گذران است و نمی‌توانند زندگی معمولیِ عادیِ خودشان را اداره کنند؛ مردمی که دستشان باز است و توانایی دارند بایستی در این زمینه فعّالیّت وسیعی را شروع کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 559246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟