سخنگوی کمیسیون بهداشت در مجلس: مردم فکر می‌کنند نمایندگان در منزل خوابیده‌اند

به گزارش رکنا، «اکبر ترکی»، سخنگوی کمیسیون بهداشت در مجلس در رابطه با «شرایط استان فریدن، فریدونشهر و چادگان» گفت: در 4 شهرستان استان اصفهان وضعیت کرونا قابل کنترل است. تعداد بیماران مبتلا به کرونا کاهش یافته و روال بهبودی در شهرستان‌ها مشاهده می‌شود. در استان اصفهان هم وضعیت مدیریت می‌شود. با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی وضعیت فقر بدتر می‌شود و باید وضعیت اقتصادی مردم لحاظ شود زیرا نمی‌توان اقتصاد را تعطیل کرد، برخی وضعیت معیشت خوبی ندارند.

او در رابطه با «برگزاری جلسات مجلس در این شرایط» مطرح کرد: شاید جلسات مجلس سودی نداشته باشد اما برگزاری جلسات هرچقدرم شرایط سخت باشد، با رعایت مسائل بهداشتی بهتر است.

نماینده مردم فریدن مطرح کرد: جریان مردمی علیه مجلس است و فکر می‌کنند ما در منزل خود خوابیده‌ایم. من خودم پزشک متخصص هستم و در شهرستان خودم، بیماران کرونایی را ویزیت می‌کنم. برخی مطب خود را بستند اما ما ایستادیم و همراه مردم هستیم. من مخالف برگزاری جلسات علنی مجلس نیستم زیرا موکلین ما فکر می‌کنند آنها شق‌القمر کرده‌اند و ما به مردم خیانت می‌کنیم. تعطیلی مجلس مسایل اجتماعی و حاشیه ای را در بردارد.

ترکی گفت: برای شخص من که در معرض خطر هستم مجلس بهتر است یا بخش کرونایی که در آن فعالیت می‌کنم؟! معلوم است مجلس.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟