بررسی بودجه ۹۹ در کمیسیون تلفیق تا پایان دی ماه

به گزارش رکنا، هادی قوامی در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه صبح امروز کیمسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۹ از تصویب آیین‌نامه داخلی این کمیسیون درباره نحوه حضور اعضا، نحوه بررسی کلیات و چگونگی رای گیری خبر داد.

وی با بیان این که کمیسیون تلفیق فردا در دو نوبت و همچنین روز چهارشنبه نیز تشکیل جلسه خواهد داد یادآور شد: در هفته جاری کلیات لایحه بودجه سال ۹۹ به رای گذاشته خواهد شد و از هفته آینده جلسات کمیسیون تلفیق در سه شیفت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قوامی با اشاره به بررسی جزئیات لایحه بودجه با حضور کارشناسان، نمایندگان دولت و مرکز پژوهش‌ها و اتاق ایران اضافه کرد: تلاش ما بر این است که جلسات کمیسیون تلفیق تا ۲۰ دی و نهایتا تا پایان دی ماه به اتمام برسد و گزارش کمیسیون درباره بودجه به صحن علنی ارائه شود.

قوامی با اشاره به تصمیم کمیسیون تلفیق برای ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در جلسات این کمیسیون همچنین گفت: امروز مهلت کمیسیون‌ها برای ارائه پیشنهادات به کمیسیون تلفیق است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ با بیان این که بخشی از اصلاح ساختار بودجه توسط دولت انجام شده یادآور شد: کمیسیون در بخش هزینه‌ها و درآمدهای پایدار تلاش می‌کند تا بودجه با کیفیتی بسته شود که آثار مثبتی برای خروج از رکود در سال ۹۹ داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟