ثبت‌نام ۹۸۰۶ نفر برای انتخابات مجلس

به گزارش رکنا، به نقل از ستاد انتخابات، در ساعت اول امروز - شنبه - ، آخرین روز ثبت نام از کاندیداهای مجلس یازدهم حسین مظفر از نمایندگان ادوار مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در وزارت کشور برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی اسفند ماه ثبت نام کرد.

داوطلبان این انتخابات تا ۱۶ آذر فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک لازم، در انتخابات ثبت‌نام کنند. مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت است.

دبیر وسخنگوی ستاد انتخابات کشور از ثبت‌نام ۹۸۰۶ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۲۲ نفر برای انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری تا روز گذشته – جمعه - خبر داد.

سید اسماعیل موسوی در جمع خبرنگاران حاضر در وزارت کشور اظهار کرد: تا پایان ششمین روز از ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۹۸۰۶ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۰۵۳ نفر زن و مابقی مرد هستند.

به گزارش رکنا به نقل از ستاد انتخابات ، وی در ادامه به ارائه آمار تفکیک شده از ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس پرداخت و خاطرنشان کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان تا پایان ششمین روز از ثبت نام انتخابات مجلس ۱۱ درصد زنان، ۲۷ درصد ایثارگران، ۲ درصد روحانیون، ۲۳ دارای سابقه داوطلبی در ادوار قبل و ۴ نفر نیز دارای سابقه نمایندگی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟