علی بختیار با اشاره به ضرورت احترام و اجرایی کردن روح قانون Law منع به کارگیری بازنشستگان بیان کرد: زمانی که یک قانون در مجلس به تصویب می‌رسد ما نمایندگان خود باید در گام اول پای قانون بایستیم. امروز عده‌ای از نمایندگان طرحی را امضا کرده‌اند که شهردار تهران را از قانون منع به کارگیری بازنشستگان مستثنی کنند و حال که این طرح در صحن مجلس رای نیاورد در دستور کار هفته آینده کمیسیون اجتماعی قرار دادند تا پس از تصویب در کمیسیون دوباره به صحن بیاید.

وی در ادامه گفت: در گام اول ما که قانون‌گذار هستیم باید پای قوانینی که خود تصویب کرده‌ایم بایستیم. نباید به خاطر برخی از افراد قانون را سوراخ کنیم. ما امروز طیف گسترده‌ای از جوانان تحصیلکرده و افرادی را که می‌توانند در مناسب مختلف مدیریتی کار کنند در کشور داریم که حضور این افراد می‌تواند تحولی در مدیریت کشور ایجاد کند اما فرصت فعالیت به آنها نمی‌دهیم.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس گفت: متاسفانه تعداد زیادی از بازنشستگان با نگرش مدیریتی قدیمی همچنان به مناسب خود چسبیده‌اند و به دنبال دور زدن قانون هستند. هم مجلس و هم دولت باید بر روی اراده خود بایستند تا شاهد اجرایی شدن این قانون و حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی باشیم.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟