انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و کشف 19فقره سرقت در مازندران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارگاه علی قیصری گفت: در پی افزایش وقوع سرقت در حوزه اماکن خصوصی و باغات و تجهیزات انتقال نیرو( کابل برق  در سطح شهرستان بهشهر ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند 4 نفره سرقت ادوات کشاورزی و سیم های کابل برق شدند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری 2 سارق حین سرقت در ساعات پایانی شب از باغات شهرستان بهشهر گفت: با هماهنگی های قضائی، متهمان را طی عملیات غافلگیرانه دستگیر و اموال مسروقه از آنان کشف گردید.

سرهنگ قیصری، تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری به پلیس آگاهی انتقال و در بازجویی های تخصصی به 19 فقره سرقت ادوات کشاورزی و سیم های کابل برق با همدستی 2 نفر از سارقان دیگر اقرار کردند که پس از هماهنگی های قضائی، متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، بر همکاری شهروندان با پلیس تاکید کرد و گفت: موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی مازندران در خاتمه خاطرنشان کرد: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 730649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟