لغو ۸۰ درصد پرواز‌ها به خاطر کرونا

به گزارش رکنا، وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه ویروس کرونا تمام ارکان کشور از جمله حمل و نقل هوایی را متاثرساخته است، گفت: فرودگاه‌های مازندران پس از شیوع ویروس کرونا ۸۰ درصد کاهش پرواز و جابجایی مسافر داشتند و این موضوع قطعاَ در تامین منابع جاری و عملیاتی فرودگاه‌ها تاثیر منفی خواهد داشت.

او گفت: پرواز‌های مسیر ساری - عسلویه - ساری از امروز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۹ پس ازوقفه چهارهفته‌ای دوباره آغاز شده است و با تدابیر در پیش گرفته شده روند انجام پرواز‌ها بتدریج به روال گذشته باز خواهد گشت.

وطن خواه با بیان اینکه فرودگاه‌های استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه و تامینی در جهت حفظ سلامت همکاران و مسافران اجرا کردند، افزود: تامین اقلام بهداشتی برای ضدعفونی کردن اماکن، ترمینال‌ها و محیط‌های عملیاتی و اداری، انجام عملیات تب سنجی و کنترل سلامت مسافران در بدو ورود و خروج از ترمینال‌ها از جمله این اقدامات است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اماکن و ترمینال‌ها نیز اشاره کرد و گفت: با نصب بنر و پلاکارد ضمن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، با ایجاد علایم بصری نسبت به ترویج فرهنگ فاصله گذاری و رعایت فاصله درراستای کاهش انتقال ویروس اقدام شده است.

وطن خواه با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر استان، گفت: مسافران با رعایت موازین بهداشتی وبدون هیچ مشکلی در مبادی هوایی مسافرت کرده و پایش‌های لازم نیز صورت گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟