کلنگ زنی مدرسه ۳ کلاسه روستای تنگ قلعه کوهدشت

به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان، امیر غفوری نژاد در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مدعوین در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در شهرستان کوهدشت، اداره کل نوسازی مدارس با مشارکت خیرین ، ۱۵ مدرسه را در قالب ۴۵ کلاس درس و با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان را در دست ساخت دارد که سهم خیرین مدرسه ساز بیش از ۸۰ درصد است.

وی در خصوص مدرسه روستای تنگ قلعه تصریح کرد: ساخت این واحد آموزشی با مشارکت اخوان رشیدی در سه کلاس و با زیر بنای آموزشی ۱۷۵ متر مربع انجام خواهد گرفت.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، ضمن تقدیر از فعالیتها و زحمات کارکنان نوسازی مدارس آن هم در ماه مبارک رمضان، گفت: هرچه بیشتر به  امر خدا پسندانه ساخت فضاهای آموزشی اهتمام شود آینده ای روشنتر و پربارتر شاهد خواهیم بود و هرچه آموزش دانش آموزان علاوه بر  جهات علمی شامل بعد معنوی هم باشد ایران اسلامی شکوفاتر و سربلندتر از همیشه در عالم تبلور خواهد کرد.

وی افزود: خانواده محترم رشیدی و بالاخص مرحوم ابوی گرامی ایشان مرد نیک خصال و پاک سرشتی بوده و هستند که با کارهای عام المنفعه خود زبانزد همه مردم کوهدشت می باشند و بدون شک خداوند سبحان  این ایثار و گذشت را بی اجر نخواهد گذاشت.

خرم‌آباد، امین پارسا 

کدخبر: 686409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟