برجسته‌سازی و الگوسازی شهدا برای جوانان و نوجوانان حیاتی و واجب است

رضا مریدی اصل در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم آباد، با اشاره به  وظایف کمیته اطلاع رسانی در کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان، به تشکیل ۴ کارگروه در این مجموعه جهت انعکاس فعالیت‌های کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهید استان، اظهار داشت: خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری محلی، نشریات و کانال‌ها و پیج‌های مجازی کارگروه‌های تشکیل شده برای اطلاع‌رسانی هستند.

وی بر آگاهی‌بخشی به عموم در زمینه مجموعه فعالیت‌های انجام شده برای کنگره شهدای استان تاکید و از اصحاب رسانه به ویژه خبرگزاری‌ها درخواست کرد نسبت به تحقق این مهم بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

مریدی اصل بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از ظرفیت رسانه برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه‌های کنگره استفاده خواهد شد، کمااینکه تاکنون نیز فعالان رسانه و فضای مجازی همکاری لازم جهت پوشش اقداناتی همچون هر هفته یک شهید داشته‌اند.

مسئول بسیج رسانه اببععععسپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را لازمه جامعه امروز عنوان و تصریح کرد: در روزگاری که دشمن با جنگ نرم آرمان‌های فرهنگی و انقلابی ملت ایران را نشانه گرفته، برجسته‌سازی و الگوسازی شهدا برای جوانان و نوجوانان امری بسیار حیاتی و لازم است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی نقش بسزایی در انعکاس فعالیت‌ها دارد، افزود: از این‌رو باید تمام ظرفیت رسانه برای اطلاع‌رسانی اخبار کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان به کار گرفته شود.

این مسئول با تاکید بر لزوم تولید محتوا توسط خبرگزاری‌های استان، گفت: انتظار می‌رود در هر رسانه توان بخشی از نیروها جهت تولید محتوا ویژه کنگره شهدا به کار گرفته شود تا بتوان سطح گسترده‌ای از اطلاعات و آگاهی‌بخشی را به جامعه تزریق کرد.

گفتنی است پورتال خبری کنگره ۶۳۰۰ شهید لرستان به نشانی 6300shahid-lr.ir راه اندازی شده است و اخبار و برنامه های مربوط به کنگره در آن بارگزاری خواهد شد.

کدخبر: 676548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟