اقامت بیش از ۶ هزار نفر در لرستان

اسکندر فلاح وند در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم آباد افزود: در این مدت ۳ هزار و ۲۰۲ نفر در هتل، یک هزار و ۴۴۸ نفر در مهمانپذیر، ۹۴۹ نفر در اقامتگاه بوم گردی و ۵۱۰ نفر در مجتمع های گردشگری استان اقامت داشتند.

فلاح وند با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اقامت مسافران نوروزی تنها در مراکز دارای مجوز و مورد تایید امکان پذیر بود اظهار داشت: تعطیلات نوروزی امسال ۷۹ هزار و ۷۹۷ نفر نیز از جاذبه های گردشگری لرستان دیدن کردند. 

وی تصریح کرد: در این مدت ۴۲ هزار و ۱۳۹ نفر از جاذبه های تاریخی فرهنگی، ۲۳ هزار و ۸۰۲ نفر از جاذبه های طبیعی و ۱۳ هزار و ۸۵۶ نفر از جاذبه های دست ساز این استان دیدن کردند.

فلاح وند گفت: در این راستا  ۳۴۴ بازدید از مراکز اقامتی  و۳۳۷ بازدید نظارتی از رستوران ها و مراکز بین راهی لرستان انجام شده است.

معاون گردشگری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان عنوان کرد: ۲۶هتل، ۲ هتل آپارتمان، ۱۱ مهمانپذیر و هفت اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۲هزار و ۲۸۵  تخت برای اسکان مسافران نوروزی در استان تدارک دیده شد. 

وی بیان کرد: از این تعداد ۳۸۰ تخت کف خواب و علاوه بر این پنج مجتمع گردشگری نیز در سطح استان لرستان پذیرای مهمانان نوروزی بود.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا

 

کدخبر: 674255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟