همدلی و اتحاد لازمه برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا

به گزارش خبرنگار رکنا از خرم آباد، مرتضی محمودوند در نخستین کارگاه استانی بین روسای نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان لرستان که در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه به موضوع مهم انتخابات اشاره کرد و افزود: امروز به برکت خون شهدا نظام اسلامی در تمام زمینه ها سربلند بیرون است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علی رغم فشارهای اقتصادی و تحریم ها کشور ما در زمینه های مختلف پیشرفت های خوبی داشته است و این به برکت همین حضور مردم ولایی، انقلابی و خون شهدا بوده است.

وی با اشاره به اینکه حفظ نظام، آرامش مردم و... از جمله اولویت‌های ما در انتخابات آتی است، گفت: هرکس باید صادقانه از آرای مردم که حق الناس است، دفاع کند. 

محمودوند وظیفه ناظران هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا را مهم برشمرد و تاکید کرد: تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا براساس مر قانون و مراجع چهارگانه صورت می گیرد و هیچ مطلب شفاهی را نمی‌پذیریم.

وی تاکید کرد: باید با همدلی، اتحاد و همگرایی این موضوع سنگین و خطیر انتخابات شوراهای شهر و روستا را مدیریت کنیم، زیرا دشمن تمام تلاش خود را برای جدا کردن مردم از نظام به کار گرفته است از این رو ما وظیفه سنگینی داریم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه در استان لرستان در بحث ثبت‌نام نسبت به دوره گذشته افزایش ثبت نام کاندیداها را شاهد بوده ایم افزود: همه شرایط برای یک انتخابات سالم و پرشور در سطح استان لرستان فراهم است و مردم نجیب لرستان مستحق آرامش و اطمینان هستند که ما این قول را به آنها داده ایم با تمام وجود از آرای آنها صیانت کنیم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این جلسه، روسای هیات های نظارت بر انتخابات شهرستان های استان لرستان هرکدام ابهامات و پرسش های خود را در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا بیان کردند.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا

 

کدخبر: 673659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟