رییس قوه قضاییه: اصلی سفرهای استانی اجرای عدالت است

به گزارش خبرنگار رکنا از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی پس از ورود به فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از سفر به هر استان هیاتی برای بررسی مسایل اعزام می‌شود که از چندی قبل ۲۲ نفر از همکاران به تمام نقاط لرستان سفر کردند و وضعیت و شرایط همکاران و سازمان‌های اداری و دادگستری استان را مورد بررسی قرار دادند.

وی گفت: گزارش های این سفر آماده شده است و در شورای اداری استان با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار لرستان و همکاران قضایی بررسی می‌شود و تصمیماتی در خصوص برطرف کردن مشکلات استان گرفته خواهد شد.

وی افزود: نشست با همکاران قوه قضاییه، شورای اداری و همچنین اقشار مردم در دستور کار است اما این نشست ها کفایت نمی کند و امیدواریم پیگیری‌های این سفر منشا گشایش در زندگی مردم باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی با اشاره به اینکه اجتماعات مردمی با حضور وی به دلیل شیوع کرونا لغو شده است اضافه کرد: همچنین به ۶ هزار و ۳۰۰ شهید استان و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان که سندهای زنده دفاع مقدس هستند ادای احترام می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، رییس قوه قضاییه در سفر یک روزه خود به لرستان، در فرودگاه خرم‌آباد، مورد استقبال رسمی مقامات استان، رییس کل دادگستری لرستان و جمعی از قضات دستگاه قضا قرار گرفت.

تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده شهدا، قضات دادگستری و جمعی از مردم استان، شرکت در شورای اداری و شورای قضایی همچنین نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه‌های سفر یک روزه رییس قوه قضاییه به لرستان است.

در سفر رییس‌ قوه قضاییه، محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور، سید احمد مرتضوی مقدم رییس‌ دیوان عالی کشور، غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه و حجت‌الاسلام درویشیان رییس‌ سازمان بازرسی کل کشور حضور دارند

 

کدخبر: 673385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟