یادواره 104 دختر شهیده در لرستان

مریم سپهوند در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان که قرار است سال ۱۴۰۰ در استان برگزار شود، اظهار کرد: ستاد کنگره ملی شهدای لرستان ۲۲ کمیته دارد که یکی از این کمیته‌ها مربوط به شهدای زن است.

وی تصریح کرد: کمیته شهدای زن طی اسفندماه ۹۹ یادواره ۴۸۳ شهیده زن تحت عنوان لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز را برگزار کرد و برای سال ۱۴۰۰ نیز برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز دختر را در برنامه داریم.

سپهوند با بیان اینکه ۱۰۴ دانش‌آموز دختر شهیده در استان داریم، ادامه داد: بسیج جامعه زنان سپاه لرستان در زمینه آموزش قرآن، احکام، تشکیل حلقه‌های صالحین ویژه بانوان و دختران و همچنین تشکیل مهدهای قرآنی برای نونهالان در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت دارد.

مسئول جامعه بسیج زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان فعالیت جامعه بسیج زنان در حوزه زن، خانواده و کودک و الگوی زن در طراز انقلاب اسلامی است، مشارکت در طرح کمک‌های مؤمنانه و طرح غربالگری محلات، اهدای جهیزیه به خانواده‌های نیازمند، اعزام گروه‌های مشاور، مشارکت در طرح شهید سلیمانی، آزادی دو نفر از زندانیان زن جرائم غیرعمد، را بخشی از فعالیت‌های بسیج جامعه زنان لرستان ذکر کرد.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا 

کدخبر: 673211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟