برای تحقق شعار سال از هم‌اکنون برنامه‌ریزی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار رکنا از خرم آباد، سید موسی خادمی در پیام نوروزی خود ضمن تبریک سال ۱۴۰۰ به همه مردم استان لرستان گفت: سالی که گذشت به دلیل تحریم های ظالمانه اقتصادی برای مردم عزیزمان سالی سخت بود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۹ سلامت مردم به دلیل ویروس منحوس کرونا دچار تهدید قرار گرفت، اظهار داشت: متاسفانه تعداد زیادی از عزیزان را در این سال از دست داده ایم که برای آمرزش و رحمت آنها دعا می‌کنیم.

استاندار لرستان گفت: در سال گذشته دولت نیز مشکلات خاص خود را داشت و به دلیل تحت فشار قرار گرفتن اقتصاد و درآمدها خیلی از برنامه ها که قرار شد در سال ۹۹ به سرانجام برسد به همین دلیل با مشکل مواجه شدند.

خادمی خاطرنشان کرد: علی‌رغم مشکلات اقتصادی تعداد زیادی از پروژه های عمرانی در سطح استان لرستان به نتیجه رسیده است.

وی افزود: بخشی از پروژه های تخریب شده از سیل ۹۸ به بهره برداری رسیدند و تعداد زیادی از طرح‌های اقتصادی راکد و نیمه راکد به مدار تولید برگشتند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه هنوز مشکلات زیادی در بخش های مختلف وجود دارد که در آینده انشالله حل خواهد شد گفت: سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان حمایت از تولید، افزایش پشتیبانی و موانع زدایی نامگذاری شده است که این بهترین نسخه برای توسعه ایران می باشد.

خادمی تصریح کرد: در سال جاری باید حمایت از تولید صورت گرفته و با افزایش پشتیبانی ها از تولید موانع را نیز برطرف کنیم.

وی افزود: در راستای نامگذاری سال برنامه های خود را به زودی تدوین می کنیم و با رفع موانع از تولید حمایت خواهیم کرد.

استاندار لرستان گفت: امیدوارم امسال سالی سرشار از موفقیت برای همه ملت ایران به ویژه مردم استان لرستان باشد و سختی های سال گذشته به فراموشی سپرده شود. 

وی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در سال جاری دو انتخابات مهم شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری برگزار می شود که امنیت و سلامت انتخابات را ما تضمین خواهیم کرد، امیدواریم مردم در این بهار سیاست که انتخابات است، خوب دخالت، مشارکت و بررسی کنند.

 

کدخبر: 672003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟