صیانت از آرای مردم اولویت اصلی هیات نظارت بر انتخابات در لرستان است

مرتضی محمودوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا در خرم آباد، اظهار داشت: همراهی مردم باعث می شود که در آرای خود اطمینان و آرامش داشته باشند از این رو تلاش ما صیانت از آرای مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: مردم استان لرستان اطمینان داشته باشند که این دوره صیانت از آرای آنها در بالاترین سطح با اخلاص، ایثار صداقت و شفافیت صورت می‌گیرد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در هر دوره به طور قطع اعتراضاتی وجود دارد، یادآور شد: ما در تمام بخش‌های نظارتی مر قانون را ملاک قرار خواهیم داد.

محمودوند اضافه کرد: با تلاش نمایندگان مردم دورود و ازنا و بروجرد در مجلس شورای اسلامی شرایطی ایجاد شده تا این فرآیند اجتماعی به خوبی و در سطح عالی در استان لرستان برگزار شود.

وی ادامه داد: در مرکز استان لرستان دبیر شورای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا اعضای پنج و سه نفره هیاتهای نظارت بر انتخابات شوراها در شهرها و بخش‌ها تشکیل شده است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس ضمن تقدیر از استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی، دهیاران، بخشداران و فرمانداران شهرستان های لرستان گفت: همکاری و همراهی این عزیزان باعث شده که تاکنون روند قابل قبولی در این زمینه داشته باشیم.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان لرستان گفت: تمام تلاش را برای ایجاد فضای امن در کمال آرامش برای این انتخابات به کار خواهیم گرفت و مردم عزیز بدانند که هیچ حقی از آنها ضایع نخواهد شد.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا 

کدخبر: 671818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟