توزیع بیش از ۱۹۹ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان لرستان

به گزارش خبرنگار رکنا در خرم آباد، سرهنگ احسان جهانبخش در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: محرومیت زدایی با اولویت روستاها و مناطق حاشیه نشین شهری، آموزش و اشتغال و ایجاد صندوق های قرض الحسنه در راستای کمک به نیازمندان از اهداف بسیج سازندگی در استان می‌باشد.

وی با اشاره به ایجاد ۳۴۰ شغل توسط ۶۱۰ صندوق قرض‌الحسنه بسیج سازندگی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰ هزار عضو در حوزه های مختلف در لرستان فعال می‌باشد.

وی ادامه‌داد: همدلی و مواسات و کمک به نیازمندان جنبه مثبت ویروس کرونا بود و از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار ماسک توسط ۷۰ کارگاه تحت پوشش بسیج سازندگی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی اضافه کرد: ۷۵۰ تیم حمایتی بسیج سازندگی همچنین ۷۹ هزار بسته معیشتی را بین بیماران کرونایی و افراد مرتبط در لرستان توزیع کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امسال اهدا ۶۸۵ سری جهیزیه، واگذاری ۳۴ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی، ۳۲۷ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در دستور کار قرار داشت‌.

جهانبخش افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۹۹ هزار و ۹۴۹ بسته حمایتی، ۳۵۰ هزار غذای گرم، ۲۷ هزار و ۲۴۱ کیف و لوازم التحریر بین نیازمندان در مناطق حاشیه نشین لرستان توزیع شد.

وی بیان کرد: امسال با کمک خیرین ۱۱۳ زندانی جرایم غیر عمد آزاد شد و از ۸۷۲ نفر از کادر درمان تجلیل به عمل آمد.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۹۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط خیرین جمع‌آوری و در قالب کمک های مومنانه و مواسات در لرستان توزیع شد.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا

 

کدخبر: 671073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟