لاله های سرزمین شقایق ها

به گزارش خبرنگار رکنا از خرم آباد در فرازهایی از وصیت‌نامه شهید ناصر طاعتی آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

 (گمان نکنید آن‌هایی که درراه خدا کشته‌شده‌اند مردگان‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.)

(شهادت ارثی از اولیاء و انبیاء است.)

با درود و سلام فراوان به امام امت خمینی بت‌شکن و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و با درود و سلام بر رزمندگان اسلام و امت شهیدپرور ایران.

 اینجانب ناصر طاعتی با توکل به حضرت باری‌تعالی، وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم و امیدوارم با شهادتم خدمتی به اسلام و مسلمین کرده باشم و بازهم امیدوارم که با شهادتم درخت خون‌بار اسلام را آبیاری کرده باشم. 

با امید پیام‌هایی به شرح زیر دارم که امیدوارم به آن توجه نمایید. ای امت حزب‌الله و همیشه درصحنه، همان‌طوری که تا حالا از امام پشتیانی کرده‌اید یار همیشگی ایشان باشید. 

امام این پیر جماران را تنها نگذارید، گوش‌به‌فرمان او باشید و از شما عاجزانه درخواست دارم که ادامه‌دهنده راه من باشید و فوج فوج به جبهه هجوم‌آورید و کار صدام و جنگ تحمیلی‌اش را یکسره کنید. 

از کسانی که می‌خواهند راه من را ادامه دهند می‌خواهم که به جبهه‌های حق علیه باطل بیایند و مشغول مبارزه شوند و دشمنان اصلی تمام شهیدان را نیست و نابود کنند. 

و مادر جان من از شما می‌خواهم اگر در دوران جوانی یا وقتی‌که بزرگ شدم، شمارا ناراحت کردم و یا شمارا اذیت کردم از شما می‌خواهم که من را حلال کنید. 

و اما مادر و پدر برای من ناراحت نباشید که شهید شدم بلکه افتخار کنید که فرزندتان را درراه حق فرستاده‌اید. درود بر شما باد و ای مادران و پدران که فرزندانتان را درراه حق فرستادید، وصیت آخرم این است که‌ای امت حزب‌الله امام را تنها نگذارید که آن‌یک رهبر است. و ای امت حزب ا...درراه اسلام گام بردارید که همیشه پیروز می‌شوید و اگر شهید شدم بر روی قبر من از هرگونه تجملات خودداری کنید و از شما می‌خواهم که من را در روستای خودمان دفن کنید .

سبک زندگیمان را همانند شهدا کنیم

کمیته فضای مجازی کنگره 6300 شهیداستان لرستان

بسیج رسانه ای لرستان

کدخبر: 669982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟