برخورد جدی با متخلفین در اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز

حمید القاصی مهر در گفت و گو با خبرنگار رکنا در خرم آباد، از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از ۱۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده خبر داد.

وی با بیان اینکه در ایام پایانی سال هستیم تعزیرات حکومتی اکیپ‌های مشترکی با دیگر دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌های سیار در دو نوبت صبح و عصر در مرکز استان و دیگر شهرستان‌های تابعه به صورت فعال دارد گفت: با توجه به شرایط کرونایی تشدید این گشت‌ها و نظارت‌ها بر کالاها و اقلام اساسی مورد نیاز مردم از جمله آجیل، مواد پروتئینی، پوشاک و… با حساسیت بیشتر و مضاعف‌تری انجام می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: کشیک‌های نوروزی شعب سیار در ایام تعطیلات نوروزی به صورت روزانه فعال هستند و رصد و پایش سطح بازار، فروشگاه‌ها و مراکز فروش توسط شعب سیار تعزیرات حکومتی برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تنظیم بازار استمرار و تداوم خواهد داشت.

القاصی مهر افزود: هم استانی‌های عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و بهداشتی و… شکایات و گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا سامانه تلفنی ۱۲۴ سازمان صمت اعلام کنند.

وی تصریح کرد، رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی مراجعه کنندگان و خریداران بسیار ضروری است و علاوه بر اینکه با متخلفین صنفی در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا و … برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و با متخلفین و ناقضین این دستورالعمل‌ها در مراکز فروش نانوایی‌ها، قنادی‌ها، اعذیه فروشی‌ها و… به شدت برخورد خواهد شد و با توجه به هماهنگی‌هایی که با دادستانی به عمل آمده برای متخلفین علاوه بر جزای نقدی، نصب پلاکارد و حتی پلمپ در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان ضمن تاکید بر پرهیز از هر گونه اطاله دادرسی اعلام کرد: به پرونده‌های متشکله و وارده به تعزیرات حکومتی در کمترین زمان ممکن و در چارچوب قانونی رسیدگی خواهد شد.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا

 

کدخبر: 668012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟