آغاز فعالیت کارگروه یاوران اصلح برای انتخابات ۱۴۰۰

مسعود کریمی بیرانوند، در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم آباد، اظهار کرد: کارگروه یاوران اصلح با لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب افراد اصلح پایه گذاری شد و در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی توانست عملکرد نسبتاً مطلوب و رضایت بخشی از خود به اجرا در آورد.

 وی افزود: این کارگروه از سوی تشکل اسلامی دانشجویان و فارغ التحصیلان و لرستان که دارای قدمت ۳۰ ساله در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است پایه گذاری شده و تلاش دارد بتواند زمینه ورود افراد اصلح، کارآمد و انقلابی را به مناصبِ خدمت رسانی مهیا کند.

دبیر کارگروه انتخاباتی یاوران اصلح بیان کرد: تیم تخصصی این کارگروه متشکل از جوانان صاحب‌نظر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، رسانه‌ای و اقتصادی گرد هم آمده اند و تلاش دارند در انتخابات آتی شورای شهر صلاحیت های فردی، تخصصی و کاری کاندیدای شورای شهر را به طور دقیق و هوشمندانه بررسی و در نهایت افراد اصلح را به مردم معرفی کنند.

 وی با اشاره به اینکه همواره بخشی از انتقادات و نارضایتی های عمومی ناشی از عملکرد شورای اسلامی شهرها بوده است، گفت: این کارگروه پروژه‌هایی طراحی کرده است تا بعد از طی کردن مراحل مختلف کاندیداها را مورد ارزیابی و پایش قرار دهد و در نهایت از آنها برای شرکت در انتخابات، حمایت و همراهی لازم را خواهد داشت.

 کریمی بیرانوند تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری نیز برنامه های متنوعی در حوزه فرهنگی و علمی از سوی کارگروه در حال طراحی است که ان شاءالله به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی تصریح کرد: از آنجا که وظیفه اصلی این کارگروه در در جه اول کار علمی و فرهنگ سازی برای مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات است، لذا ستاد انتخاباتی یاوران اصلح از همین حالا و بدون تبلیغ برای کاندید خاصی شروع به فعالیت خواهد کرد و تنها در زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی اسامی نامزدهای اصلح را اعلام خواهد کرد.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا

 

کدخبر: 664229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟