لرستان در بازسازی واحدهای مسکونی سیل ۹۸ رکورد زد

به گزارش رکنا، مرتضی بخشی در دیدار با فرهنگ دیانت مدیرکل دیوان محاسبات و مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، با تاکید بر اصل شفاف سازی در چارچوب قوانین و مقررات اداری افزود: تعامل و همکاری با دستگاه های نظارتی به ویژه دیوان محاسبات از اولویت های اصلی بنیاد مسکن است.

بخشی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از برکات مستمر و صدقات جاریه امام راحل دانسته اند ادامه داد: این نهاد در تمام حوادثی که در کشور به وقوع پیوسته با همه امکانات و ظرفیت های خود خدمتگزار محرومین و آسیب دیدگان از بلایای طبیعی بوده است که نمونه بارز آن بازسازی و تعمیر حدود ۳۳ هزار واحد مسکونی سیل زده در لرستان بود.

وی تصریح کرد: این اقدام لرستان یک رکورد ارزشمند را در حوزه بازسازی خسارت ها ثبت کرد.

فرهنگ دیانت مدیرکل دیوان محاسبات لرستان نیز ضمن تقدیر از خدمات و اقدامات ارزشمند بنیاد مسکن در حوزه ذیحسابی اظهار داشت: این نهاد به عنوان یکی از شفاف ترین دستگاه های اجرایی لرستان محسوب می شود.

وی با اشاره به بازدید های صورت گرفته از پروژه های بنیاد مسکن در سطح استان گفت: مدیریت جهادی و عملکرد انقلابی بنیاد مسکن لرستان در راستای اجرای پروژه های عمرانی مشهود است.

دیانت گفت: بنیادمسکن انقلاب اسلامی به فرمان معمارکبیر انقلاب اسلامی و با هدف خدمت به محرومان و روستاییان تاسیس شد و عملکرد این نهاد انقلابی و خدمتگزار الگویی شایسته برای سایر دستگاه های اجرایی  است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان نیز هماهنگی موجود در مجموعه ذیحسابی استان و کشور را مایه دلگرمی دانست و افزود: در این بستر، ادامه مسیر خدمت به محرومان و روستاییان استان با شتاب مضاعفی انجام خواهد شد.

مسعود رضایی با اشاره به اهمیت سهمیه قیر ابلاغی مصرف مستقیم در استان، بر استفاده از راهکارهای مناسب جهت بهره مندی از ظرفیت پیمانکاران بخش خصوصی در راستای خرید قیر و پرداخت اوراق تخصیص یافته تاکید کرد.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا

 

کدخبر: 663208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟