فاقد مجوز بودن ۶۰ درصد نمایشگاه‌های اتومبیل در لرستان/۹۰ نمایشگاه پلمب می‌شود

به گزارش رکنا، حسین دالوند با اشاره به اجرای طرح بازرسی پروانه کسب مشاوران املاک و نمایشگاه‌های اتومبیل در سطح استان لرستان اظهار داشت: مرحله نخست این طرح انجام شد که بر اساس بازرسی‌های انجام گرفته بیش از 60درصد نمایشگاه‌های اتومبیل فاقد مجوز کسب‌اند و یا صدور مجوز آنها در دست اقدام است.

وی افزود: به نمایشگاه‌های فاقد مجوز مهلت یک ماه داده شده تا اخذ مجوز اقدام کنند در غیر این صورت با هماهنگی اماکن پلمب خواهند شد همچنین براساس این طرح تاکنون 90نمایشگاه اتومبیل در دست پلمب است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه بررسی پروانه کسب مشاوران املاک در دستور کار است عنوان کرد: هم اکنون کلاس آموزشی برای این مشاوران برگزار شده و پس از آن کارشناسان جهت بررسی مجوز کسب مشاوران املاک سطح استان اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره وضعیت بازار بیان کرد: با توجه به اجرای طرح نیمای واردات گوشت منجمد به استان آزاد شده و چیزی به عنوان توزیع گوشت منجمد در استان نداریم و براساس این طرح افرادی که کارت بازرگانی دارند می‌توانند در طرح نیمای ثبت نام و گوشت وارد کنند.

دالوند در رابطه با قیمت گوشت منجمد در استان گفت: نرخ مصوب گوشت گوساله سردست 52 هزار تومان و ران 54 هزار تومان است و قیمت گوشت مرغ 11هزار و500 تومان است.

وی با اشاره میزان شکر وارد شده به استان تصریح کرد: از ابتدای فروردین ماه تاکنون 10 هزار و 400 تن وارد استان شده که از این میزان حدود 2هزار تن به قند تبدیل شده و با این اقدام قیمت قند بسته پنج کیلویی 47هزار تومان به 28هزار و 500تومان کاهش داشته است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در استان لرستان به دلیل نبود واحدهای صنعتی شکر خور تنها استانی بودیم که توانستیم با تبدیل شکر به قند قیمت قند را کاهش دادیم و همچنین شکر با قیمت سه هزار و400تومان به دست مصرف کننده می‌رسد که قیمت متعادلی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 487782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟