رییس قوه قضاییه : شهید فخری‌زاده قهرمان بی اثرکردن تحریم و تهدید است

به گزارش رکنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز ( دوشنبه ) در جلسه شورای عالی قوه قضائیه افزود: بیشترین تهدید و تحریم در حوزه صنایع هسته‌ای و دفاعی کشور بوده ولی فخری‌زاده ها و شهریاری‌ها با قدرت آفرینی در این حوزه، تحریم‌ها را بی اثر کرده‌اند.

رئیسی اظهار داشت: منطق تولید قدرت با وجود تحریم و فشار، الگوی جوانان امروز کشور در همه حوزه‌ها از جمله حوزه اقتصادی است.

وی با تاکید بر اینکه جریان تحریف در حال القای ترس و یاس و تسلیم در برابر دشمن است، گفت: قوی شدن در همه عرصه‌هاست که جریان تحریف را مفتضح و جریان تحریم را ناامید خواهد کرد.

رئیس قوه قضائیه افزود: دادستان کل کشور با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح ، سازمان قضائی نیروهای مسلح، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کارگروه ویژه‌ای برای تعقیب عاملان و آمران ترور تشکیل دهد.

رئیسی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی و انهدام شبکه نفوذ در جای جای کشور و کسانی که از داخل به دشمن سیگنال توطئه می‌دهند، لحظه‌ای درنگ نکنند.

وی ادامه داد: در انجام اقدامات بازدارنده نسبت به دشمن، نباید کوتاهی کرد زیرا دشمن فقط منطق قدرت را می‌شناسد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه تحریم و ترور دو روی یک سکه هستند، اظهار داشت: غربی‌هایی که در مقابل ترور دعوت به خویشتنداری می‌کنند، در واقع به تروریست‌ها چراغ سبز نشان می‌دهند.

رئیسی تصریح کرد: امید بستن به رفع تحریم با مذاکره خطاست. تجربه نشان داده که در مقابل اهل «تحریم و ترور»، فقط باید قوی شد.

گفتنی است ، تروریست‌های مسلح عصر جمعه - هفتم آذرماه - با کمین در مسیر خودرو حامل محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی (ره) شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند، این دانشمند برجسته کشور را در عملیاتی انتحاری و مسلحانه به شهادت رساندند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟