باید با مفسدین داخل حکومت، برخورد سخت‌تر و شدیدتر انجام شود

به گزارش رکنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه ، حجت ‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در آئین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دادگستری کل استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب

اسلامی و تبریک ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: امیدوارم به برکت این ایام مبارک گرفتاری‌ همه مسلمانان کشور رفع و این ویروس منحوس کرونا ریشه‌کن شود و با همدلی، توکل بر خدا، مجاهدت و خیرخواهی به نفع کشور و مردم به‌نحو احسن انجام وظیفه کنیم.

وی با بیان اینکه رئیس کل سابق دادگستری استان کردستان از نیروهای دلسوز و خیرخواه قوه قضائیه می باشد و در مقطعی هم درخواست بازنشستگی داشته که مورد قبول واقع نشد، اظهار کرد: از حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی، رئیس جدید دادگستری کردستان که از نیروهای خدوم، دلسوز، خیرخواه، انقلابی و پاک بوده، بابت پذیرفتن این مسئولیت در این مقطع تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز در مسئله امنیت، اقتصاد و فرهنگ کشور نیاز به یک برنامه‌ریزی جدید، اقدام جهادی شبانه‌روزی و همدلی و همراهی هرچه بیشتر داریم، افزود: ملت ایران در طول چهل سال اخیر علی‌رغم زیاده‌خواهی‌ها و توطئه‌های دشمنان، هیچ‌گاه گول نقشه‌هایشان را نخورده و ذره‌ای از استقامت و ایستادگی کوتاهی نکرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند که امنیت کشور را مخدوش کنند، ادامه داد: دشمن نهایت توان خود را به‌کار گرفته که با استفاده از تبلیغات دروغین در رسانه‌ها و تریبون‌های مختلف و با عملیات و جنگ روانی در فضای مجازی در مسائل فرهنگی کشور اثرگذاری و برعلیه نظام اقدام کند.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه دشمنان با اقدامات ظالمانه، حداکثر فشار را بر معیشت مردم و اقتصاد کشور وارد کرده تا از این طریق مردم را ناراضی کنند و به اهداف و مقاصد شوم خود برسند، خطاب به مسئولان ارشد استانی تاکید کرد: باید در مسئله امنیت کاملاً هوشیار و مراقب بوده و تمام امکانات، توان و نیروهایمان را برای هم‌افزایی هرچه بیشتر در مقابل هرگونه اقدام احتمالی دشمن برعلیه کشور به‌کار بگیریم.

وی اتکا به منابع، تولیدات و ظرفیت‌های داخلی را راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانست و عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی، همراهی و همدلی بیشتر به‌فکر بهبود معیشت مردم باشیم.

معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه باید کارها را به‌گونه‌ای پیش برده که حقی از کسی ضایع نشود، تصریح کرد: باید حتماً با مفسدین برخورد و با مفسدین داخل حکومت، قوه قضائیه، قوه مجریه و دستگاه‌های دیگر برخورد سخت‌تر و شدیدتر انجام شود.

وی برخورد با مفسدان را یک ضرورت دانست و گفت: باید از فعالان اقتصادی، جهادگران عرصه اقتصاد و کسانی‌که توانایی سرمایه‌گذاری و ارتقای تولید را داشته و در رفع گرفتاری‌های مردم مؤثرند، حمایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان کرد: باید به‌گونه‌ای با فساد برخورد شود که به حوزه تولید، فعالان حوزه اقتصادی و مدیرانی که با ابتکار و خلاقیتشان در زمان جنگ اقتصادی، راه‌های میان‌بر پیدا کرده و مسائل را پیش برده‌اند، ضربه‌ای وارد نشود؛ این یک هنر است و نیاز به همدلی و برنامه‌ریزی دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید در احیای حقوق عامه، روند احقاق حق دو طرف رعایت شود و به کسی ظلمی وارد نشود، تصریح کرد: نباید در بررسی پرونده‌ها و احقاق حق یک نفر، حق طرف مقابل ضایع شود.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه اگر با بی‌تدبیری و کم‌دقتی حقی از کسی ضایع شود، مسئول هستیم، ادامه داد: باید در احقاق حق عامه مردم، همه جوانب و قوانین در نظر گرفته شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟