نیروی هوایی نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشت

به گزارش رکنا، موسی خلیل اللهی در دیدار با فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: نیروی انتظامی در همه دوران های پس از انقلاب حضور چشم گیری داشته و در حوزه های مختلف نقش ایفا کرده و این روند تاثیر گذار همچنان ادامه داشته و مردم قدردان این زحمات هستند.

وی با بیان اینکه در کنار دیگر مسئولیت های نیروی انتظامی، بحث ضابطیت مهمترین موضوع ارتباطی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است، افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در کنار هم بوده و به دنبال این هستند تا وظیفه ای را که در قبال قانونگدار و خون شهدا و ایثارگران دارند ایفا کنند.

نیروی انتظامی نزدیکترین مجموعه به دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیروی انتظامی نزدیکترین مجموعه به دستگاه قضایی است خاطرنشان کرد: در بحث مبارزه با مفاسد و پیشگیری از وقوع جرم نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در کنار دستگاه قضایی ایفا میکند.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی مخصوصا کلانتری ها پیشانی بحث پیشگیری از وقوع جرم در برخورد با مجرمین بوده است.

وی با اشاره به موضوع اخیر شهادت یکی از پرسنل نیروی انتظامی اوباش گفت: بحث مبارزه با اوباش در صورت وجود حتی یک نفر باید در اولویت قرار گرفته و ضمن پایش و بررسی نقاط قوت و ضعف اقدامات انجام شده، نباید اجازه دهیم اوباش با قلدری در این شهر عرض اندام کنند.

در ادامه این دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اهدای لوح تقدیر به مناسبت هفته دفاع مقدس از فرمانده انتظامی استان و فرماندهی مرزبانی استان قدردانی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟