دشمنان درفضای مجازی به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند

به گزارش رکنا ، رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: دشمنان نظام اسلامی با توجه به تاثیرگذاری بالای شورای نگهبان در اعتلای نظام، با استفاده از فضای مجازی به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند که می‌طلبد این مهم به صورت گسترده و به صورت خط خبری از سوی رسانه‌ها برای مردم روشن وشفاف شود

باید به گونه‌ای عمل و تلاش شود که شاهد برگزاری یک انتخابات شایسته با حضور حداکثری مردم باشیم و در این راستا دستگاه قضا همانند گذشته همکاری تنگاتنگ و وسیع‌تری با شورای نگهبان خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی امروز- چهارشنبه - در نشست با رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: افزایش اعتماد عمومی و ایجاد رضایتمندی بیشتر در اقشار جامعه یکی از رویکردهای دستگاه قضاست چراکه مهمترین پشتوانه امنیت، مردم هستند در نتیجه عملکرد باید در جهت رضایتمندی مردم از مسئولان و نظام باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه دستگاه قضا با احکام کیفری سرو کار دارد و ابزار دستگاه قضا در جهت افزایش رضایتمندی مناسب نیست، در نتیجه افزایش رضایتمندی در این دستگاه با سایر دستگاه‌ها و نهادها تفاوت دارد و به نسبت سخت‌تر است چراکه در پایان هر حکمی، برخی از محکومین ناراضی خواهند بود، اما در این میان رضایتمندی و تکریم مراجعین حتی محکومین با جرائم سخت و مجرمان قتل نیز باید باید در دستور کار دستگاه قضایی باشد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در خصوص اجرایی شدن شعار سال با بیان اینکه مقام معظم رهبری با هدف تاکید بر لزوم تکیه بر اقتصاد داخلی به عنوان نسخه شفابخش مشکلات این حوزه، برای هر سال نامگذاری‌هایی را انجام داده اند، تصریح کرد: تحقق شعار امسال نسخه شفابخشی از سوی رهبر معظم انقلاب برای درمان اقتصاد بیمار کشور است که در راستای اجرای آن به همکاری و هم‌افزایی همگان نیاز است و دستگاه قضایی استان نیز با همین دید پیگیر مسائل کارگری استان است. اقتصاد پویا و متکی به تولیدات داخلی می‌تواند در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام ایستادگی کند.

موسوی در خصوص عملکرد شورای نگهبان در استان مرکزی نیز اضافه کرد: عملکرد شورای نگهبان به عنوان نهادی نظارتی در انتخابات اسفندماه پارسال قابل تقدیر است به طوری که خروجی اقدامات این نهاد انقلابی، مجلسی جوان و انقلابی است که با همکاری با دستگاه قضایی مقابله همه‌جانبه با فساد اقتصادی را در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: شورای نگهبان نهادی ارزشی و ولایی است که در جهت رفع نقایص احتمالی و جلوگیری از تفرقه و افزایش وحدت بویژه در انتخابات‌های مختلف در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی با توجه به تاثیرگذاری بالای شورای نگهبان در اعتلای نظام، با استفاده از فضای مجازی به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند که می‌طلبد این مهم به صورت گسترده و به صورت خط خبری از سوی رسانه‌ها برای مردم روشن وشفاف شود.

موسوی افزود: سال آینده انتخابات متعددی پیش‌رو است که نیاز است با یک هم‌افزایی بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به این حوزه ورود کنیم، از طرفی با توجه به تبلیغات رسانه های معاند و اینکه برخی افرد در داخل کشور هم در زمین دشمنان بازی می‌کنند، باید به گونه‌ای عمل و تلاش شود که شاهد برگزاری یک انتخابات شایسته با حضور حداکثری مردم باشیم و در این راستا دستگاه قضا همانند گذشته همکاری تنگاتنگ و وسیع‌تری با شورای نگهبان خواهد داشت.

رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی نیز در این نشست گفت: در انتخابات اسفندماه سال گذشته تمامی نهادها و مسئولان ارشد استان همکاری مناسبی با هیئت نظارت استان داشتند و که این همگرایی و همدلی سبب ایجاد زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در استان شد.

حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک آبادی افزود: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۰ علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی تفرش، فراهان و آشتیان نیز برگزار می‌شود، وظیفه شورای نظارت استان سنگین‌تر از گذشته است و در این راستا برنامه‌های نظارتی و اجرایی این نهاد انقلابی از هم‌اکنون آغاز شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟