امنیت و اقتدار امروزه نظام مرهون جانفشانی شهیدان است

به گزارش رکنا ، دادستان تهران اظهار کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

به نقل از دادستانی تهران، همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضاییه، علی القاصی، دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه جمعی از معاونان خود به نمایندگی از طرف ریاست قوه قضاییه در منزل سه بردار شهید حاج حسن مظفر، حاج علی مظفر و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج رضا مظفر، از شهدای والامقام پاکدشت ورامین حضور یافته و با خانواده این شهیدان بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کردند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن ابلاغ پیام ریاست قوه قضاییه به خانواده معظم شهیدان مظفر، با اشاره به این که فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود، گفت: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است. او ضمن تجلیل از تربیت مذهبی و مکتبی این شهیدان، روایت زندگی این خانواده مکرم و شهدای ارزشمندی که به انقلاب تقدیم نموده‌اند را درس بزرگی برای جامعه و به ویژه خدمت‌گزاران و مسئولین نظام دانست.

اهمیت تکریم شهدا و خانواده شهدا

القاصی با تأکید بر این که تکریم شهدا و خانواده شهدا به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است، افزود: در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت(ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تأکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.

وی امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تأکید کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

دادستان تهران با اشاره به این که در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده آنها یاد و خاطره‌ آنان را گرامی داریم، بیان کرد: تجلیل عملی از شهدا و خانواده آن‌ها به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است.

وی با بیان این که صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، گفت: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

القاصی از مادر گرانقدر شهیدان مظفر طلب دعای خیر جهت خدمت‌گزاری بیشتر و ادامه راه شهدای عزیز کرد.

شهیدان مظفر در ششم مردادماه سال ۶۷ در عملیات ظفرمند «مرصاد» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟