ملاقات چهره به چهره مردم با دادستان تهران

به گزارش رکنا، به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب تهران، به مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضائیه و نظر به تأکیدات رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر لزوم استماع درخواست‌های مردمی و رسیدگی به آن و نیز با توجه به تأکیدات دادستان عمومی و انقلاب تهران مبنی بر توجه به مطالبات مردمی و پاسخگویی شفاف به خواسته‌های آن‌ها، جلسه ملاقات عمومی با حضور دادستان تهران و معاونین دادستان محترم تهران در امروز- چهارشنبه ۴ تیرماه - در محل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز برگزار شد.

در این ملاقات تعداد قابل توجهی از مراجعین مشکلات حقوقی و قضائی خود را با دادستان محترم در میان گذاشتند و ایشان نیز ضمن استماع مطالبات مراجعین، دستورات لازم را جهت رفع مشکلات صادر کردند.

علی القاصی در حاشیه این ملاقات، گفت: ملاقات چهره به چهره با مردم شریف زمینه خدمت رسانی بهتر و تسریع در احقاق حقوق آنان را بیش از پیش فراهم می‌نماید.

همچنین به مناسبت چهارمین روز از هفته قوه قضائیه امروز (چهارشنبه) مراسم اهدای جوایز برگزیدگان مسابقه کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر دادسرای عمومی و انقلاب تهران که بین کلیه کارکنان اداری و قضایی دادسرای تهران برگزار شده بود، با حضور محسن برزوئی معاون اجرایی دادستان عمومی و انقلاب تهران برگزار و از ۱۰ نفر از برندگان این مسابقات تجلیل به عمل آمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟