سخنگوی قوه قضاییه: آزادی عیسی شریفی دروغ است

به گزارش رکنا، اسماعیلی افزود: کیفرخواست این پرونده صادر شده و رسیدگی به این پرونده در دادگاه شروع شده و جلسات به شکل مستمر در سازمان قضایی نیروهای مسلح در حال برگزاری است و در نهایت با صدور رای و نتیجه دادگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با سرنوشت دستگیری جاسوسان آمریکایی گفت: دشمنی آمریکا مصادیق و نمونه‌های متعددی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران از تحمیل جنگ تحمیلی 8 ساله به ایران تا حمله نظامی به صحرای طبس و زدن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران و اقدامات متعددی که در طول 40 سال نظام سلطه به سرکردگی آمریکا داشته است، دارد. شهادت سهپبد قاسم سلیمانی نمونه دیگری از دشمنی آمریکا بود و بهره گیری از جواسیس برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران یکی دیگر از فعالیت‌های خصمانه آمریکا بود که به لطف خدا و با هوشیاری مردم و با توانمندی بخش‌های مختلف امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی ما در زمینه توفیق مدنظر آمریکا حاصل نشد.

وی افزود: اشراف اطلاعاتی ما باعث شده است که جواسیس آمریکایی و رژیم صهیونیستی دستگیر، محاکمه و مجازات شوند و در جلسات قبلی اعلام کردم که چه تعداد دستگیری داشتیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟