به گزارش رکنا، ساغر پاک‌سرشت با تائید این خبر افزود: امروز روز گذشته - شنبه - حکم و برگ رفع توقیف روزنامه قانون را دریافت کردم.

وی درباره ادامه فعالیت جدید این نشریه در آینده بعد از توقیف چندماهه هم توضیح داد:‌ سیاستگذاری و خط مشی روزنامه بدون تغییرو طبق روال سابق خواهد بود.

قائم مقام مدیر مسئول روزنامه قانون ادامه داد: در دور جدید به دلیل تعطیلی مدت دار(۶ ماهه) و بروز مشکلاتی در زمینه کاغذ ممکن است فعلا نشریه با صفحات کمتری منتشر شود.

به گفته وی بطور یقین کمتر شدن صفحات به معنای حذف عناوین حوزه ها و مطالب ما نیست و تلاش خواهیم کرد تا سه ضمیمه شامل بی‌قانون، نیش خط و قانون بچه‌ها را نیز همزمان منتشر کنیم.

پاک سرشت در ادامه در پاسخ به اینکه زمان انتشار جدید از چه زمانی خواهد بود؟ گفت: در حال حاضر به مدتی زمان نیاز داریم تا ضمن مرتب سازی تحریریه و همچنین مهیا شدن شرایط و محیط فعالیت تحریریه، در اولین فرصت ممکن شماره جدید منتشر خواهد شد.

قائم مقام مدیر مسئول روزنامه قانون در ادامه سخنان خود درخصوص استفاده و حضور تیم قبلی خبری تحریریه که آیا با نفرات قبلی کار و فعالیت دنبال خواهد شد هم، گفت: تا حد ممکن تلاش ما این است که از اعضای تیم قبلی بهره مند شویم اما آنچه حائز اهمیت و مسلم است اینکه در دور جدید انتشار از نیروهای حرفه ای تر و مجرب نیز استفاده خواهیم کرد.

پاک سرشت پیش تر نیز در حاشیه نشست گروهی از زنان سرپرست خانوار، از رفع توقیف این روزنامه بعد از ۶ ماه خبر داده بود.

همزمان با سفر بشاراسد به تهران و در روز ششم اسفند ماه سال ۱۳۹۷ روزنامه قانون با تیتر «مهمان ناخوانده» منتشر شد، که این تیتر باعث توقیف این نشریه شده بود.

انتشار قانون، روزنامه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی صبح از آبان سال ۹۱ شروع شد.

پایگاه خبری قانون نیز رسما روز ۱۷ مرداد سال ۹۰ همزمان با روز خبرنگار آغاز بکار کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟