‌به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام احدالله سینکایی ‌دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه بیان کرد: ورودی پرونده به دادسرای شهرستان قرچک در سال ۹۷ به ۱۸۰۱۰ پرونده رسیده است و ۱۷۶۲۶ پرونده مختومه شد.
سینکایی گفت: در حوزه پیشگیری از وقوع جرم و احقاق حقوق شهروندی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قرچک با تمام توان به حوزه ورود می‌کند.
سینکایی افزود: دستگاه قضائی توانسته ۷۰ هکتار از این زمین‌ها که متعلق به دولت بود به این نهاد بازگرداند.
وی افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز از برنامه‌های مهم دستگاه قضائی شهرستان قرچک است و در این شهرستان با چند کارمند و رئیس برخورد جدی شد.
دادستان شهرستان قرچک اظهار کرد: مسئولان شهرستان نسبت به استقرار تعدادی از ادارات در شهرستان کوتاهی می‌کنند، باید به جد این موضوع را پیگیری کنند تا ادارات دیگر در شهرستان مستقر شوند چرا که این اقدام باعث می‌شود رفت و آمد به شهرستان دیگر کم شود.
وی بیان کرد: در سال ۹۸ در حوزه دستگاه قضائی، ساختمان تشریح افتتاح می‌شود تا در صورت نیاز تحقیقات کلی بر روی پیگیر انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: در سال ۹۷ تعداد ۵۳۱ پروند در خصوص مواد مخدر در دستگاه قضا قرچک پیگیری شد.
دادستان شهرستان قرچک بیان کرد: در پرونده‌های ورودی به دادسرا شهرستان قرچک، سرقت رتبه اول پرونده‌ها را دارد، دستگاه‌های فرهنگی باید در این حوزه فرهنگ‌سازی لازم را داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟