۴۰ کارمند دستگاه قضا مجازات شدند

حجت‌الاسلام غلام‌رضا مزارعی صبح امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضائیه یکی از بحران‌ترین کارها در دستگاه قضا را ورودی پرونده‌ها دانست و اظهار داشت: در سال 96 بیش از 184 هزار پرونده به دستگاه قضای استان ورود کرد و در سال 97 نیز بیش از 197 هزار پرونده وارد این دستگاه شد و چیزی حدود 10 هزار پرونده رشد داشتیم.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: به طور قطع با انجام کار فرهنگی و بهره بردن از متنفذین، ریش سفیدان و رسانه‌ها می‌توان جلوی این همه حجم ورود پرونده‌ها را به دستگاه قضا گرفت.

مزارعی با تاکید بر اینکه باید برای کاهش پرونده‌های موجود تلاش کنیم، گفت: این کار با کاهش ورودی‌ها و افزایش نیروها، قضات و تجهیزات و امکانات تحقق پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه همه تلاش‌مان را برای سالم‌سازی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده‌ایم، ابراز کرد: تخلفاتی در این دستگاه وجود دارد اما بر اساس اطلاعات دقیقی که داریم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، دادگستری سالمی است.

مزارعی عنوان کرد: در مسیر مبارزه با فساد با هیچ شخصی تعارف نداشتیم و با مدیران متخلف برخورد کردیم و حتی در نزاع‌های دسته‌جمعی، دادستان شخصاً ورود می‌کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟