دستگاه قضا در زمینه مبارزه با قاچاق کالا به دنبال کوله‌بران نیست

رکنا: دستگاه قضا در زمینه مبارزه با قاچاق کالا به دنبال کوله‌بران نیست، بلکه با شبکه‌های عظیم قاچاق مبارزه می‌کند زیرا این شبکه‌ها اساس تولید کشور را تهدید می‌کنند.
به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تسهیلات بانکی باید به طرف تولید سوق داده شود زیرا اگر به سمت دلالی برود مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.
وی بر توانمند‌سازی بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: ضروری است توانمندسازی از طریق پرداخت تسهیلات مورد توجه قرار گیرد.
رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: دستگاه قضا در زمینه مبارزه با قاچاق کالا به دنبال کوله‌بران نیست بلکه با شبکه‌های عظیم قاچاق مبارزه می‌کند زیرا این شبکه‌ها اساس تولید کشور را تهدید می‌کنند.
وی با اشاره به اهمیت تولید گفت: هیچ کارگاه و کارخانه‌ای با توجه به اهمیت تولید نباید در کشور تعطیل شوند.
حجت‌الاسلام رئیسی بر حمایت از سرمایه‌گذاران تأکید کرد و افزود: واگذاری صحیح و توانمندسازی کمک کننده رونق تولید در کشور است.
وی رفع اطاله دادرسی را از اولویت‌های دستگاه قضایی برشمرد.
رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: با توجه به حادثه خیز بودن کشور باید پیش بینی، پیشگیری و پیگیری مناسب حوادث طبیعی مورد توجه قرار گیرد.
وی از مسئولان سیستان و بلوچستان برای مهار سیلاب سیستان تقدیر کرد و گفت: امداد و نجات در سریع‌ترین زمان ممکن در این حادثه انجام شد اما عمران و آبادانی باید دنبال شود.
حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به سیل اخیر در کشور اظهار داشت: از آنجایی که نگهداری ثروت‌های ملی امری ضروریست باید آسیب‌شناسی درست از این حادثه طبیعی انجام شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان با برخورداری از ظرفیت‌های فراوان اقتصادی زمینه‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری و کار آفرینی دارد.
رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: مسئولان باید تلاش کنند سرمایه‌گذاران از بازگشت و سود دهی سرمایه اطمینان حاصل کنند.
وی با اشاره به اهمیت ریش سفیدی گفت: از آنجایی که این میانجی گری و ریش سفیدی ریشه در فرهنگ دینی و ملی ما دارد مورد حمایت دستگاه قضا قرار دارد.
حجت‌الاسلام رئیسی اظهار داشت: بازارچه‌های مرزی باید راه‌های ارتزاق معیشت مرزنشینان را به طریق قانونی فراهم کنند.
وی بر صادرات قانونی سوخت در مرزهای سیستان و بلوچستان تأکید کرد.
رئیس قوه قضائیه تنها راه مقابله با دشمنان را مقاومت و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت عنوان کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟