مردم از قوه قضاییه انتظار به حقی برای برخورد با فساد دارند/ باید منشأ فساد را خشکاند

به گزارش رکنا، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور اظهار کرد: هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی رسیدن به عدالت بوده است، البته رسیدن به عدالت ملزوماتی دارد که عمده‌اش بر عهده مسئولان است.

وی افزود: رسیدن به عدالت نیازمند نقشه جامع است که در بیانیه گام دوم رهبری به آن اشاره شده است.

دادستان کل کشور گفت: در بند چهارم منشور بحث عدالت مطرح شده است و فرموده‌اند عدالت در صدر همه کار‌ها است.

وی افزود: ما امروز در برخی از دستگاه‌های اجرایی شاهد بی عدالتی‌هایی هستیم که ناشی از عدم اجرای قوانین است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: برخورد با فساد همه‌اش به عهده قوه قضاییه نیست، بلکه باید منشأ وقوع آن را از بین برد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: مردم از قوه قضاییه انتظار به حقی برای برخورد با فساد دارند، اما قبل از آن باید منشأ فساد را خشکاند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: البته اینگونه نیست که فساد در دستگاه ها و در کشور نهادینه شده باشد، اما همین مقدار فساد هم زیبنده نظام نیست.

وی در پاسخ به این سوال که در لواسان چه می‌گذرد ادامه داد: متأسفم از وقوع برخی اتفاقات، عده اندکی برخی خطوط قرمز را رعایت نمی‌کنند و نمی‌دانند که در یک کشور لاییک زندگی نمی‌کنند.

دادستان کل کشور گفت: نمی‌شود همه مسایل را با برخورد قضایی حل کرد. من با وزیر ارشاد صحبت کردم و خواستم تا فکری برای مسائل فرهنگی کنند.

وی ادامه داد: بنده از مسئولان قضایی لواسان خواستم تا همه قوانین به درستی رعایت شود، البته خیلی زیاد هم نیست که جای نگرانی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: افراد باید حریم‌ها را حفظ کنند و یادشان باشد این نظام ثمره خون شهدا است و انتظار داریم همه به خطوط قرمز احترام بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟