کاهش وقوع جرم در نیرو‌های مسلح نشان از اجرای صحیح برنامه‌های پیشگیرانه دارد

نیروهای مسلح، در مراسمی با حضور رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور، رئیس سازمان قضایی و دادستان نظامی جدید استان گلستان معرفی شدند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این مراسم گفت: با اجرای چهار برنامه پنج ساله پیشگیری از وقوع جرم Crime توانستیم وقوع جرایم در نیرو‌های مسلح کشور را کاهش دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی افزود: کاهش وقوع جرم در بین نیرو‌های نظامی و انتظامی نشان از اجرای درست این برنامه‌ها دارد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه هدف این سازمان، صیانت از نیرو‌های مسلح است، تصریح کرد: نیرو‌هایی که حافظ امنیت هستند نباید در معرض تهدید و آسیب قرار گیرند و مهمترین عاملی که ما برای این مهم در پیش گرفتیم بحث پیشگیری از وقوع جرم و آگاه سازی در نیرو‌های مسلح است.

این مقام قضایی تصریح کرد: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تنها مرجعی است که به جرایم خاص نظامی و انتظامی رسیدگی می‌ کند؛ از همین رو مسئولیت سنگینی بر دوش این نهاد است.

وی اظهار داشت: نظام اسلامی ما متکی بر ارزش‌های انقلابی است و این ارزش‌ها بدون رشادت نیرو‌های مسلح، اتحاد مردم و همراهی دستگاه قضایی برای تأمین امنیت به دست نیامده است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی اظهار داشت: هر مسئولی که وظیفه سنگین و خطیرتری در جامعه بر عهده دارد، سوال از او و عملکردش بیشتر است و وی هم باید با سعه صدر و صداقت در حوزه مسئولیتی خود پاسخ‌گو باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: حفاظت و حراست از امنیت مردم باید شاخصه عملکرد هر مدیری باشد و این وظیفه برای بخش قضایی، انتظامی و نظامی برای اجرای آن بسیار حساس‌تر است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح همچنین استان گلستان را الگوی وحدت کشور دانست و افزود: ان‌شاالله همه مسئولان در جهت استحکام و وحدت روز افزون در همه عرصه‌ها تلاش کنند.

وی همچنین از ارتباط خوب نیرو‌های مسلح، مسئولان اجرایی و قضایی این استان تقدیر کرد.

این مقام قضایی، با معرفی محمداسماعیل زارعی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی و محمدرضا محمودی به عنوان دادستان نظامی جدید استان گلستان از زحمات محمدیوسف حسنی و رحیم رحیمی تشکر کرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟