حسن ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب دماوند با بیان اینکه دماوند بین دو شاهراه اصلی فیروزکوه و هراز است و با وجود گره ترافیکی فاقد کمربندی است، اظهار کرد: به دلیل تردد مسافرین به شمال کشور، دستورات اکیدی را به راهداری و پلیس راهور برای روان سازی ترافیک ابلاغ کردیم.

ابراهیمی ضمن بیان اینکه برای رفع مشکلات ترافیکی، کمربندی غربی دماوند در دست احداث است، اظهار کرد: سعی کردیم با پشتیبانی و نظارت بر ضابطین و همکاری افسران پلیس Police این گره‌های ترافیکی را تا حدودی برطرف کنیم که اغلب ناشی از حضور دست فروشان بود و نسبت به ساماندهی آن‌ها، اقدام لازم انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در صورت رفع موانع، تا پایان سال فاز‌هایی از کمربندی غربی افتتاح می‌شود گفت: در صد بالایی از اقدامات زیربنایی انجام شده، اما موانع خاص خود را دارد که دستورات قضایی لازم را برای رفع آن صادر کردیم و با نظارت روزانه امید است هر چه سریع‌تر کمربندی راه اندازی و مشکل تردد مردم به سمت شمال کشور آسان شود.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند گفت: این کمربندی در کاهش بار ترافیکی و روان سازی بسیار موثر است چرا که در این مسیر ۲ الی ۳ کیلومتر ترافیک در جریان است .

ابراهیمی از مسئولین خواست روند اجرای کمربندی غربی با سرعت بیشتری انجام شود و مسئولین راه و شهرسازی شهرداری و دیگر مدیران ذیربط اقدامات اجرایی خود را انجام بدهند تا کمربندی افتتاح و خدمت رسانی به مردم مطلوبتر شود.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟