هر کجا لازم باشد در دفاع از حقوق مردم ورود خواهیم کرد/ دشمن همواره به دنبال اختلاف افکنی در جامعه اسلامی است

به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی حجت الاسلام والمسلمین مظفری در مراسم تکریم رئیس دادگستری خواف بر لزوم وجود وحدت، روحیه کار و تلاش در جامعه کنونی اسلامی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان خواف با اشاره به تهدیدات نرم افزاری از سوی دشمنان نظام اسلامی گفت: دشمن همواره به دنبال اختلاف افکنی در جامعه اسلامی است.

وی افزود: هر فرد مسلمان باید به عنوان نماد اسلام واقعی و اسلام ناب محمدی (ص) مطرح باشد. در این صورت نتیجه وحدت و بصیرت مردم و مسلمانان در برابر دسیسه‌های دشمنان متجلی و متبلور خواهد شد.

این مقام قضایی با تقدیر از وحدت موجود بین فرق مختلف؛ همدلی و همراهی علمای شیعه و تسنن را بسیار ارزشمند دانست و افزود: برای ما اجرای قانون Law و شرع مقدس اهمیت بسیار زیادی دارد و از آنجا که قوانین ما یا عین فقه اسلامی است و یا برگفته از آن؛ به اجرای آن افتخار می‌کنیم.

وی رعایت حقوق شهروندی را یکی از محور‌های اقدامات مجموعه قضایی استان خراسان رضوی دانست و افزود: در این زمینه بحمدالله اقدامات خوبی به انجام رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری بهره گیری از وجود علما، روحانیت، بزرگان و ریش سفیدان را در بهسازی جامعه و سالم سازی اجتماعی مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: توجه به فرهنگ صلح و سازش از دیرباز در جامعه ایران ارزشمند بوده و هم اکنون شورا‌های حل اختلاف که از نیرو‌های خدوم مردمی تشکیل شده اند عهده دار این رهیافت هستند.

رئیس شورای قضایی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دادگستری با کمک مردم در مناطق مختلف استان موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آورده و در برخی موارد شاهد کاهش ۶۰ درصدی جرایم خشن در بعضی مناطق بوده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری یکی از راهبرد‌های اصولی مجموعه قضایی استان را دفاع از حقوق عامه دانست و خاطر نشان کرد: براساس تکلیف قانونی و تأکیدات مقام عظمای ولایت هر جا لازم باشد در دفاع از حقوق مردم ورود خواهیم کرد و خواسته مردم از مسئولان انجام وظایف دقیق قانونی خویش است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات و خدمات انجام شده جناب آقای شفیعی تقدیر و جناب آقای رضا زاده به عنوان رئیس دادگستری شهرستان خواف معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟