به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان؛یدالله موحد،رییس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز در نشست تعاملی با سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان و هیات رییسه و جمعی از معاونین سپاه که در محل دادگستری کرمان برگزار گردید، اظهار داشت: در پرونده‌های مختلفی از جمله جاسوسی، فتنه ومقابله با مفاسد اقتصادی حرکت‌های اثر گذار خوبی با هماهنگی بین دو مجموعه سپاه و دادگستری استان صورت پذیرفته است.
وی عنوان کرد: با همکاری سپاه استان کرمان پرونده‌های مختلفی را دنبال کرده ایم و ثمرات وبرکات خوبی را برای استان ونظام داشته است و امیدواریم روز به روز این همکاری‌ها در جهت حفظ منافع عمومی و نظام تقویت شود و همچون گذشته ادامه داشته باشد.
موحد بیان کرد: در همه‌ پرونده‌ها خصوصا پرونده‌هایی با موضوعاتی همچون مفاسد اقتصادی تمام سعی دستگاه قضائی اجرای عدالت است که هیچگونه ظلمی به اطراف پرونده صورت نگیرد وتن‌ها قانون Law اجرا شود.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان ساخت:کشور در یک موقعیت حساس وخطیری قرار دارد و امروز دشمنان ملت وانقلاب با تمام ظرفیت وارد میدان شده اند وارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راهدف قرار داده اند.
موحد تصریح کرد: امروز از سوی دشمنان نظام، ارکان نظام به ویژه قوه قضائیه و سپاه مورد انواع تهاجم‌ها قرار گرفته است که نشانگر این واقعیت است که این ارکان چه میزان اثرگذار بوده اند.
این مقام ارشد قضائی در استان کرمان بیان داشت: ارکان نظام با یک نگرش نوین و رویکرد هماهنگ موضوعات مختلف را در سطح ملی و استانی دنبال می‌کنند.
وی بر ضرورت حفظ انقلاب تاکید کرد و افزود: مجموعه قوه قضائیه چه در سطح ملی و استانی انقلابی عمل می‌کند و رسالت اصلی امروز این است که با هماهنگی وهمدلی از موازین انقلاب و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نماییم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟