گسترش همکاری پلیس قم و دستگاه قضائی برای حذف بسترهای جرم

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مجتبایی ادامه داد: خرسندم در پایان یک ماه روزه داری با همدلی و تعهدی که بین مسئولان انتظامی و قضائی استان وجود دارد، نهایت امنیت و آرامش به بهترین شکل ممکن برای مردم قم رقم خورد.
رئیس پلیس استان قم اضافه کرد: از حمایت های دادستان قم نسبت به پلیس استان، بویژه رده های تخصصی پلیس آگاهی ، امنیت عمومی و از همه مهم تر فرماندهی انتظامی شهرستان قم،صمیمانه تشکر می کنم.
وی بیان داشت:فرصتی برای ما فراهم شد در آغاز هفته قوه قضائیه که یادآور شهادت مظلومانه شهید دکتر "بهشتی" و 72 تن از یاران ایشان در مرکز حزب جمهوری اسلامی است، در جمع مسئولان قضائی استان حضور یابیم.
سردار مجتبایی ابراز داشت: قانون، رهنمای دستگاه های انتظامی و قضائی است، تا زمانی که ما به قانون Law تکیه داشته باشیم می توانیم با قدرت ماموریت های خود را پیش ببریم.
وی دادستان قم را فردی قانون مدار و متعهد دانست که در کنار آن یک نگاه وسیع تری نسبت به استانداری برای پلیس و همه مسئولان امنیتی بخصوص مردم عزیز قم یک فرصت است که بایستی از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
رئیس پلیس استان قم گفت: در درون استان قم بعضی از متخلفان و هنجارشکنان به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش در سطح جامعه هستند، آنچه که مانع رسیدن این افراد به خواسته هایشان شده است، دلسوزی و تعهدی است که مجموعه های قضائی،انتظامی و دستگاه های امنیتی نسبت به ماموریت های خود داشته و نیز پشتکار و تکیه مسئولان بر قانونی است که بر آن اعتقاد داشته و بدون وقفه در حال حرکت است .
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: پلیس قم در کنار دستگاه قضائی برای ایجاد امنیت فراگیر و پایدار حضور دارد و تلاش بر این است که دستورات مقام قضائی را به بهترین شکل و در سریع ترین زمان ممکن اجرا کند تا به نتیجه مطلوب که همان امنیت فراگیر در سطح استان است، نایل شویم.
دادستان قم نیز طی سخنانی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی در جهت بسط قسط، عدل و داد در جامعه نتیجه این امنیت موجود را مرهون تعامل دستگاه قضائی با پلیس دانست.
" مهدی کاهه" اظهار داشت: همان طوری که در همایش بسیار ارزنده "سهم من در امنیت" اشاره شد، ایجاد امنیت سهم یک دستگاه نیست و هر کسی به اندازه خود در برقراری امنیت سهیم است.
وی افزود: اعتقاد قلبی من بر این است که ایجاد امنیت، احساس آرامش و آسایشی که در بین مردم است،مرهون تعاملات متولیان نظم و امنیت با دستگاه قضائی و شجاعت و توانمندی پلیس است که بازوی موثر دستگاه قضائی است.
دادستان قم بیان داشت: جا دارد از تلاش های خالصانه نیروی انتظامی که شبانه روز با این عده و امکانات موجود و با کمبودهایی که دارند و علیرغم افزایش جرایم و تهدیدات،توانسته اند علاوه بر برقراری امنیت به نحو احسن،شاخصه های امنیت در استان را نیز ارتقاء دهند.
کاهه تاکید کرد: تعاملات،هم افزایی ، همدلی و همیاری دستگاه قضائی و پلیس استان مطلوب و جای تشکر و قدردانی دارد و امیدوارم روز به روز حرکت رو به جلو داشته باشیم و آثار آن در جامعه مشهود و قابل احساس باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

شرط بندی کثیف دختر 16 ساله در میهمانی شبانه

رسوایی زن عرب در جدال زشت برای کنار زدن زنان زیبا و مشهور +عکس

وحشتناک ترین ازدواج دنیا / عروس و داماد هر دو قاتل وحشی هستند+عکس

حمله 2 انتحاری داعش به یک مجلس عروسی

اقدام زشت 3 جوان در برابر دانشگاه آزاد آبادان

قتل وحشتناک دختر 14 ساله در حاشیه شهر + عکس

سقوط مرموز دختر جوان از پنجره اتاق خواب / او در خانه مجردی یک پسر میهمان شبانه بود و ...

فیلم برداری راز اقدام مهشید در بازار آبادان را لو داد

مرگ دردناک 2 جوان در سانحه رانندگی جاده قائمشهر + فیلم و عکس

اقدام عجیب یک زن که باعث 5 ساعت تاخیر در پرواز هواپیما شد + عکس

ترسناک‌ترین عروس‌ دنیا را ببینید+ عکس

آزار و اذیت زشت دختران محجبه در سفر آموزشی

راز مردان ثروتمند کرمانشاه چه بود + عکس

داعش گوشت کودک یک ساله ایزدی را به مادرش خوراند!

خانم پلیس داعشی هووی خود را گردن زد!

تولد سنگین‌وزن‌ترین نوزاد جهان / این دختر از نوزاد اسب آبی هم بزرگتر است!+ عکس

2 دختر آبادانی را به خاطر مسائل ناموسی کشتند

حمله دزد چاقو به دست به بازیگر زن مشهور در خیابان فاطمی تهران

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟