تا حق هست باطل با آن سر ستیز و مبارزه دارد

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در نشست «بررسی ابعاد حقوقی نفوذ در عرصه اقتصاد سیاسی» اظهار کرد: از اینکه توفیق یافتم در کنار شما عزیزان آن هم در مکانی مقدس به نام دانشگاه امام حسین (ع) باشم خدا را سپاسگزارم.

وی در ابتدا ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر با ذکر مثالی گفت: حقیقتا مانند آن ماهی که در دریای زلال بسیار عمیق و وسیع شنا می‌کند و از نعمت حیات بخشی برخوردار است ولی به نعمت خود کمتر توجه دارد، تصور اینکه ما در زیر پرچم ولایت فقیه هستیم نعمت بزرگی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای افزود: بودن در زیر پرچم حق و قرآن و نایب امام زمان (عج) از نعمات بزرگی است.

وی ادامه داد: همه مستحضر هستید که نبرد حق و باطل بوده و هست و خواهد بود و تا حق هست باطل با آن سر ستیز و مبارزه دارد و امروز می‌دانیم که بالاترین طاغوت باطل و مکار با نظام بر حق جمهوری اسلامی ایران سر ستیز دارد و اگر کسی این را نبیند کور و نابینا نیست بلکه کسی است که نمی‌خواهد ببیند و یا خود عامل اوست که نمی‌بیند آمریکا و انگلیس دشمن ایران و حتی کل جهان اسلام است.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد:دشمن اقدام رسمی جنگ سخت و جنگ داخلی و ترورهای گوناگون و تحریم‌ها را امتحان کرد و هدف آنها یک چیز بیشتر نیست و آن نابودی حق است.

وی بیان کرد: به زعم خودشان پرچمی که حق بلند کرده است و همه کارهای آنها را برملا کرده و حرف نویی را آورده است و شعارهای آنان را کاملاَ بی رنگ کرده است باید سرنگون شود. آنها می گویند نباید اجازه دهیم این نظام حق را که در طول 4 دهه اخیر که بخش هایی از جهان را متوجه خود کرده و دلها را جذب کرده، ادامه داشته باشد و این موضوع جزو استراتژی آنها است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: در مقابله با حق همیشه از ابزار نفوذ استفاده شده و استفاده می‌شود چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم؛ اما نفوذ در این دو روش‌های متفاوتی دارد که این نفوذ چه زمانی باشد و چه کسی چه ماموریتی داشته باشد و چه روشی برای رسیدن به هدف که عامل از آنها دستور گرفته است استفاده شود.

معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: انگلیس قطعا تلاش می‌کند که نفوذ کند. این موضوع بسیار روشن و شفاف است و نیاز به تحقیق ندارد. آمریکا هم نفوذ می کند بدون هیچ گونه شکی این موضوع وجود دارد.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: حال باید پرسید چه کسی را به عنوان عامل نفوذی انتخاب کند. آیا یک نیروی خودی یعنی تبعه خودشان را انتخاب می کنند یا سعی می کنند از نیروهای خودمان استفاده کنند. این عامل باید از چه شیوه هایی برای نفوذ استفاده کند؟

وی با اشاره به این مطلب که تلاش و روشنگری و مقابله و پیشگیری ما می‌تواند اثر نفوذ را کم کند، خاطرنشان کرد: گاهی عامل نفوذی همانند عمروعاص است؛ این نفوذی یک نفوذی پیدا است؛ آیا ما امروز عمروعاص نداریم؟ ما نفوذی ناپیدا هم داریم که در جنگ‌های سخت عمدتا از عوامل خودشان استفاده می‌کنند.

سخنگوی قوه قضائیه یادآور شد: آمریکا دشمن ما است و یک دست چدنی پشت دست مخملی خود دارد، نفوذی‌ای که در جنگ پنهان و نرم عمل می‌کند کسی است که در خود ما و از جنس ما است که دشمن آن را نشانه می‌گیرد و تربیت می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟